Thursday, July 19, 2012

Telemovie saya-cucu wan lebor


Banyak yang nak diceritakan, tetapi saya malas berblog sekarang, nafsu berblog memang dah down.. serius saya cakap, tak tau kenapa.. hurm ok.. mari kita salahlah pesbook yang menyebabkan blog terabai.. ada juga yg msg saya kat fb dan email kenapa lama sangat tak update.

Kalau betul le.. ada yang follower tegar blog ni.. wahh macam ada lah sangat kan...kalau-kalau berminat follow cerita ceriti saya, boleh add je la kat fb, tiap hari saya berlonggok kat FB. pada yang dah tengok dekat FB memang akan ikuti perihal kami anak beranak.. 


ok pada yang belum tahu, Alhamdulillah, telemovie skrip tulisan saya dah pun selesai penggambaran.. Telemovie ni tajuknya CUCU WAN LEBOR.Shooting kat Perak, directornya Mior Hashim Manap. Slotnya untuk cuti sekolah nanti.

 dan paling surprise.. si Najmi pun turut berlakon...

ok tu je la nak cerita, kan saya cakap, betul-betul takder mood nak berblog...

kalau nak tengok Najmi bawa bawa watak apa... jenguk je la.. kat fb...

tu je la..

7 Komen:

ieda on 8:56 PM said...

pakat ramai2 follow pnut kat fb plk...heee...

Tia on 11:05 PM said...

a'ah ... selalu jenguk for new updates.... Congrats on the telemovie!!

Nurul on 10:04 AM said...

heheh..saya follow blog n fb kak pnut...lepas nih byk la offer si najmi dapat..ahaks..

ros on 10:25 AM said...

Suka suka suka..teruskan kat blog juga...

Kak Lia on 4:45 PM said...

hahaha..sama lah hang ngn akak pnut..bekampung kt fb nunnn

Unknown on 6:58 PM said...

terbaik la..

عبده العمراوى on 12:46 AM said...



شركة تنظيف خزانات بالقطيف
شركة تنظيف سجاد بالخفجى

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino