Tuesday, March 13, 2012

GOOD LUCK UNTUK SAYA..


Status FB semalam.... semalam ye.. jadi peristiwa ni akan berlaku sekejap lagi.


terima kasih kepada 81 yang like, 68 komen (termasuk satu dua komen sendiri..hehe)
Ini sebenarnya yang kekadang saya hint-hint pasal saya belajar-belajar tu.. dari tahun lepas saya belajar slow-slow, cuma awal tahun ni saja saya giatkan usaha belajar sungguh-sungguh.

Dan hari ni, kejap lagi. "tugasan" pertama saya akan teruji.. doakan kejayaan saya... Insya-Allah....

doakan saya, saya menagih doa kalian

9 Komen:

Unknown on 8:20 AM said...

wah...insya ALLAH
akan ade rezeki untuk org y berusaha kak...insya ALLAH

achik on 9:53 AM said...

mudah2an dipermudahkan.. :)

Nour El AiN on 10:38 AM said...

Ameennnn.. Mudah-mudahan dipermudahkan serta lancar semuanya..:-)

Unknown on 11:18 AM said...

Insyaallah dipermudahkan Amin!

Angah on 12:14 PM said...

Insyaallah...Pnut Boleh!

Pnut on 3:04 PM said...

Alhamdulillah, sudah berjaya..

LiTtLe^m3 on 5:07 PM said...

Tahniah kak :)

Anonymous said...

IsyaAllah.. Akak doakan dari jauh..puhh..puhh..puhhh

Aini Razali on 9:42 AM said...

semoga berjaya kak. akak memang berbakat....

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino