Monday, February 20, 2012

I wish my friends are fat too


Kejam tak kalau saya doa camni?? ahahahahah gile jeles...




Minggu lepas saya pegi kursus kat PD, duk hotel, makan sedap-sedap... gila makan je...
memang saya berjaya tidak makan nasi sepanjang 4 hari tu, tapi pagi saya makan bihun, roti.. keow teow apa yang disajikan la.. untuk lunch dan dinner biasa saya makan buah dan sayur.. tapi kalau saya hitung kalori saya tinggi juga... tp saya saya berjaya tidak minum air manis-manis.. minum air masak je, dan makan banyak buah... pembuangan pun sempurna sebab banyak makan betik dan tembikai.. hotel tu takder buah lain tu je, tembikai, tembikai susu, betik, pi balik tu je buah dia.. kot bagi epal le.. buah lai ke.. dak...

eh tetiba malas update.. esok la sambung..

6 Komen:

Angah on 12:06 PM said...

mesti nasik kat hotel tu nangih sebab ko tak jeling pun kat depa kikikiki

mama4A's on 12:07 PM said...

hahahaha... if i can...

caya la akk leh tepis ayaq2 manis... sy kurang sikit bab2 tu. huhu

ieda on 12:28 PM said...

ok ja doa macam tu...hehe.

MUHSINA on 5:04 PM said...

pnut, your wish is granted...because i'm fat too...

Siti Noor Aminah on 9:50 AM said...

doa anda termakbul! sy pun dah gemuk. lepas beranak perut takmau turun. aaaaaaaaaaa...

Afiq on 10:57 PM said...

Hehe don't worry kak, kita suma tak sempurna. Nobody's perfect.

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino