Monday, July 18, 2011

FLORIA 2011


Floria 2011
Dah abeh pun semalam... saya pegi sekali masa lepas kerja hari Selasa, singgah pasar tani, then terus ke sana. Jumaat malam Sabtu kami anak beranak pegi nak tengok perarakan bot, tapi pegi lambat, dapat tengok bontot-bontot bot saya. Maka pada hari Ahad malam iaitu bersamaan semalam, kami pegi lagi sekalik. Kali ni best, dapat tengok bot yang beratur untuk perarakan bot berhias. Semua ada 13, just wonder, awat bot-bot negeri pembangkang tak dak. Kelantan, Kedah, Pulau Pinang dan Selangor. Erkk Negeri Sembilan pun tak juga. Perlis negeri comei tu pun ada.. Cayalah Ajid... ehehehe negeri hang ada...


NI gambar tak berapa lawa dari kamera kaput. Babah bila nak beli DSLR neh?? Janji sudah lama.. angkat satu la brader, kasi binik.

Rasa cantik taman ni hala henglish garden.. kena dengan jiwa makcik pnut... tahun lepas depa tema apa tah.. lupa dah...



Syokkkk nooo kalau bulih buat lagu ni... hisshhhh cantik da bombbbb... Huiii bila pi Sungai Buloh shopping pokok lagikkkk

Bunga api dari kamera kaput.. cantik juga rupanya.. kaput-kaput pun.. bukan senang ooo naka amek pic bunga api ni tauuuu

Walaupun kaput, tapi Encik Lumix DMC-FX9,  tetappp ada function untuk 'firework' sooo cantik juga gambar dia.. eheheh tak pernah guna.. ye la.. bunga api bukan ada selalu pon kannnn

Ni salah setting kamera.. dah abeh amek gambar baru tengok.. terset ke night potrait setting.. ampehh patut amek night scenery.. saboorr aje laaaa



Ok tu je...

Eh siapa nak jual biskut raya?? meh jadi agen meh.. acik sapinat akan menjual kerepek raya macam tahun lepas, sample minggu depan... dan juga akan menjual samprit dahlia dan choc chip cookies. samprit dahlia ni peberet forever, kira andai raya je mesti tetamu saya kat rumah ni yang selalu dtg atau ke rumah emak Kedah datang, mesti akan tala samprit dahlia ni. Tak gitu cik Fida??? yang merengek dari tahun lepas minta jual kat dia dua balang. Sebalang abeh sebelum raya lagi. ehehehe acik jamin sedap bebeh..

Choc chip pulak acik jamin penggemar choc chip cookies akan menyukai.. rangup.. tidak begitu manis, dan ramuannya terbaeeekk ooo tak main saya letak chocolate bar diparut, dengan cho chip dan hirisan badam mewah tau.. dengan harga berpatutan, nak kata harga murah, tak berani gerenti, sebab ada org jual lagik murah... tak tau bahan apa digunakan, tp saya memang pakai buttercup, choc bar, dan letak banyak badam. tepung pun bukan tepung gandum biasa, saya pakai tepung biskut.. Nanti saya upload gambar dan harga.. siapa mahu bisnes boleh roger saya, saya akan bagi pada harga bisnes la.. tungggguuu. Siapa nak sample biskut boleh email saya (email kat tepi kanan ni ada) nanti sy kasi sample untuk korang amek tempahan..

Erkkk tempahan limited tau.. cukup tempahan saya akan tutup, tak berani terima.. maklumlah part time bisnes...ehehehe

2 Komen:

Unknown on 4:14 PM said...

Kak Pnut ku sayang..(ceh nak bodek) bolehkah daku request akak buatkan semperit cheese...akak buat tentu sedappppp kan...pleaseeeeee...

ymrk on 8:03 AM said...

pnut.... bila tgk buaian tu... rasa nanti nak cat lah buai saya tu jadi putih kekekekekae....... geram! tapi apa kan daya... budget dah di sedekah kan kat kapal belon ogos ni huhuhuhu

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino