Thursday, June 16, 2011

Ok kes tutup


OK, kes semalam setel, pengarah Osman Ali sudah secara peribadi menerangkan dan memohon maaf kes semalam. Saya pun malas panjang cerita, dan anggap itulah risiko bila saya letak pic kat blog potensi ia dicilok amat tinggi. Walaupun masih ada keraguan juga, tapi sudahlah bukan perkara besar pun, gambar itu digunakan tak sampai 10 saat pun dalam filem tu. Ehehehe.. cool la..

Apa pun orang putih kata 'things happen for a reason' atau kita kata, Setiap yang berlaku itu ada hikmahnya. Secara tak langsung saya berhubung dengan pengarah yang memang saya minat karya beliau dari dulu, paling saya suka karya beliau Surat Untuk Bulan, saya pernah ulas pasal telemovie ni kat blog lama dulu. Dan dari perkenalan yang tidak sengaja ini, secara tak langsung membuka ruang persahabatan. Insya-Allah, saya mendapat inspirasi dari beliau. Thanks saudara Osman Ali. Saya doakan beliau akan berjaya dalam bidang beliau. Dan emosi saya over semalam sudah cool dengan sifat rendah diri dan dorongan yang beliau berikan.

Ok tamat cerita.

Hari ni layan Nora Elena episod akhir.. oh akan merindu seth selepas ini...

6 Komen:

Dari sudut Hati kecilku on 4:10 PM said...

mesti osman ali pembaca blog akak kan

SUHAIDA on 4:12 PM said...

aLHAMDULILLAH..DAH SETEL KAN..KENA LBIH HATI2 KAN

Anonymous said...

pasni cik pinat leh jadi pengkritik filem plak :D

:|: TinTa Kibod :|: on 4:46 PM said...

xpe kak..abis kul 8 mlm..akak leh bukak tonton selepas 8.01 tgk seth byk2 kali hahaa...

Aini Razali on 7:14 PM said...

btul tu.. ade hikmahnya..

Unknown on 8:06 AM said...

Kak Pnut mmg cook...heheheh

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino