Tuesday, June 07, 2011

Demam Nora Elena


Saya rasa ramai woman dah kena demam Nora Elena. Eheheheh dulu saya tak amek port la.. kami kat umah ni kalo drama-drama bersiri ni kureng sikit, pakcik gebu mana layan drama-drama nih... tapi kan, mana la tahan, tengok facebook kawan-kawan, sana sinun asyik Nora Elena.. Nora Elena... maka semalam, gigih la acik marathon tengok drama ni sepanjang petang dan malam, sambung sikit lagi 3 episod pagi ni. Maka abeh 17 episod gua dah tengok, terima kasih kepada pencipta teknologi, babah tukar astro beyond boleh?? nanti boleh rakam-rakam... tak payah berebut channel lagi kitak.. Kesimpulannya i am innnnn eheheheh novel ni dah baca, dan memang suka, dan excited. Satu je nak habaq.. awatlah anak pak ajis tu encem sangat... si Aaron tu?? cayaq mak nyahhhh...

Dah la encem, romantik pulak, asyik la dok bagi kejutan je kat bini dia.. macam anak pak ahmad juga.. si pahrin tu.. kalo berlakon mesti romantik-romantik.. pastu buat org cayaq...

Na thengok sikit-sikit... eheheh



Part paling acik suka ialah part dia pura-pura terlupa belikan bunga kat Nora Elena, kemudian dia buat-buat muka bersalah.. pastu elena merajuk, suruh bukak bonet kereta... sekalik tengok penuh bonet dengan bunga. Bapak punya sweet. Tampaq sat gi.. geram ni... tapi imiginasi saya sangat melampau saat itu, aku dok bayangkan si Seth tu, order bunga selori, dan ada lori akan berhenti depan rumah untuk deliver bunga.

Ayat paling suka ialah "she is my wife, and she is sick now, i just want to make her happy" huwaaaaa masa dia marah PA dia suka cakap jerit tu belikan bunga, tp minah sengal tu pura-pura lupa, sebab dia dengki.

Apa pun terjebaknya haku dengan drama ini salahkan rakan-rakan FB, mereka la sana sini mencanangkan drama ni best. So ini malam harus terpacak. Alamakkkk tapi malam ni Najmi tuisyen..

Ni sebenarnya haku maleh layan drama bersiri, mesti aku emosi dan over-over feeling nanti.. ishkkk poyo la.. dulu drama Nur Kasih i tak follow.. ehehe sorry wa tak masyuk la sama itu remy ishak. Tapi ni anak pak ajisssss huh.. bikin penasaran...

13 Komen:

Dilla on 11:43 AM said...

kes anak pak ajis tu la yg buat aku separuh gila dok melekat depan tb tu....biaq apa pun mai time tu...aku tak sanggup lepaskan peluang buang sesaat pun tgk muka anak pak ajis tu......gila punya ensemmmmmm...sampai tido pun bole ketawa la........seth...oooo...seth......kalau la dapat laki cam tu...mampoih berenti keja....ngadap muka dia 24/7....taw..........gila.......gila.....gila.......ayat yg paling aku karan....."abang kan sayang Nora.....".......mau pangsannnnn kalau laki aku kata lagu tu kat aku tiap2 ariiiii ooooo..........haiyakkkkkkkkkkkk

Pnut on 12:07 PM said...

weiiii Dilla-kami sengih, over tau ulang-ulang tengok part dia call elena masa elena bawa keter dia pegi ofis... dia kata "ya abang sayang" abang call nak tanya keter abang cemana, ayang abang cemana.. cayaqqqq... the car not my darling.. u are my darling, tiada lagi yang penting dari nora je.. huiiii over la kita kan??

Siti Noor Aminah on 12:22 PM said...

wow.. siap marathon tu.. jeles tau.. ni nak tengok kat tv, kena berenti sat sebab solat maghrib.. huhu..

:|: TinTa Kibod :|: on 12:28 PM said...

muahha...ramainya demam dgn drama Nora Elena ni...
agak2 org laki demam gak tak? huhu

*entri baru Sempat berjalan...

CidaZam on 12:33 PM said...

yezzaaa setujuk!!!!

Leney on 3:41 PM said...

memang kelas cerita ni...rasanya sebab si Aaron tu la kot...sampaikan hampir setiap hari orang datang kedai saya cari novel Kasih yang Suci.

JHaZ KiTaRo on 4:51 PM said...

salam kenal.. rajin2, jemput singgah blog AKU SEBUTIR PASIR hamba kalau berminat nak baca my travelling experiences ke 46 buah negara.. :)

Dee on 5:01 PM said...

saya tgk jugak nora elena ni..tp biasa2 je..hihihi..

sis..sy skrg tgh enjoy tgk sang pemimpi di Astro Box Office..smpi bengkak2 mata..yg tu mmg superb..malah lebih baik dari laskar pelangi..lagu fatwa pujangga tu bestlah..

ieda on 8:32 PM said...

tak suka cerita bersiri sebab dah confirm tak leh ikut.
ttg aaron...muka dia biasa2 ja tapi body mmg kelasss laaa..

Zareda Norman on 11:19 PM said...

pinut
anak pak ajis tu tgh shooting kat opis cik hubby.. esok petang che kiah nak pi usha lagi.. muahahahaha..


scene hari ni ada dialog 'should i shut your mouth with a kiss' perghhh merah muka si nora elena... hahha

Mummy Rizq on 8:42 AM said...

isshh isshh isshh... pnut.. ko buat makcik nak marathon gak nih! blom pernah tengok tapi now tengah meluap-luap nak tengok nora elena...

Pnut on 9:06 AM said...

GC-akak selalu ketinggalan la.. tu sebab kena marathon.. ehehehe kat rumah tu pakcik gebu mana layan drama bersiri..

TK-org lelaki makan hati je la tengok bini-bini depa hati berbunga..ehehehe

Cida-layan juge ekkk

Leney-ehehehe dulu baca novel tu ulang sampai 2 kali..ehehe

Jhaz-dah jenguk dah..

Dee-Sang Pemimpi dah tengok ulang kali..eeheheh ada dvd

Ieda-saya pon tak layan kat tv, baru je layan kat internet..ehehe

Zar-salah skrip tu... must i silent you with a kiss?? ahahaha aku hapai weiiii

Marlina-weiiii layan la.... best la.... aku melangut depan laptop seharian marathon

Ida on 10:45 AM said...

Tang ni.. kena tabik kat scripwriter.. pasal script dia baguih la korang dok meroyan sakan..


Bab anak pak ajis tu.. dari dulu lagi memang ai suka tengok dia ni.. comel lote!

Teringat drama yang dia berlakon ngan Erra kat Astro.. syok layan..

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino