Sunday, November 21, 2010

Invitation from CRAYON producer to blogger


Sticky Mode, sampai hari majlis.. entry baru kat bawah..


Dear my friend blogger semua..
Dah tengok movie Crayon??? kalau belum cepat pi, sebab esok last main kat GSC.. opsss sedih..movie yang bagus, tapi tak mendapat sambutan, dan bila melepasi syarat wajib tayang, kalau panggung tak nak mainkan dah enough la.. tapi kat TGV masih dimainkan.

Ok, saya ada msg dengan Dean pengarah filem ni di FB, and ada inform Dean, saya boleh minta tolong blogger untuk promote filem ni, ehemmm but it's too late la. kan..

tetapi Dean minta saya hubungi Elis, orang kuat penerbit filem ni, dan Elis ingin saya mengajak blogger yang ingin turut serta program mereka. Programmnya kat bawah ni.



dan ini maklumat dari penerbit :-

The kenduri gathering with anak2 yatim is one of our efforts to help the unfortunate along with our message of hope as disseminated in CRAYON.
Kita tak expect apa2 pun dari bloggers other than be part of our team to docsr. (this is bila saya cakap, takut blogger tak nak cover event ni, sebab program dibuat kat rumah anak yatim, and blogger hanya highlight event bukan filem, jawapan dia very humble kan?)

In any case, the persembahan will be as follows:-
1. Persembahan nyanyian oleh anak2 yatim
2. Persembahan tarian dari anak2 yatim ala2 dance michael jackson yg ada dalam CRAYON
3. Persembahan tarian "shuffle" oleh adek Joshry Adamme (Afiq)
4. Persembahan nyanyian lagu "SATU" (last song in CRAYON) oleh Faisal Abdullah (Rafaat) dan saya (lagu yang saya kata best sangat tu)

I'll try to be there @11, and rush balik ke Putrajaya by 3pm, sebab ada komitmen lain pulak. Harap ramai blogger akan join ye..

Bloggers... please.. i need your help, please spread this.. copy paste entry saya ni, and letak kat blog masing-masing, sebarkan... jemputan ini khas buat blogger sahaja, free media, cover event ni, Insya-Allah next time, next movie, producer dah tau siapa diaorang akan invite for film launching akan datang. Kalau yang belum menonton CRAYON, please do, kerana saya jamin anda semua puas hati, cepat.. pawagam dah nak hentikan tayangan... give last minute support.. Siapa dah copy paste entry ni, please tinggalkan link saya akan fwd kepada penerbit, utk reserve invitation. And please make it sticky mode kat blog masing-masing until Sunday boleh?? kalau boleh la.. jasamu ku kenang buddy.

Dan blogger yang confirm nak join, please email me, senangingat@yahoo.com untuk saya kumpulkan semua nama ye.. thanks..

10 Komen:

*Mami Damia Aisyah* on 11:23 AM said...

ala cepatnyeee nak abis tayang..
still mencari masa nak pegi tengok.. ohh adakah harus pergi sorang2 menonton.. insyaAllah akan pergi walaupun alone kat tgv.. huhuhu

attyfir on 11:34 AM said...

salam kak pinat.saya langsung tak perasan pasal cerita nie..

nanti saya akan update kt blog saya..insyallah saya berminat nak dtg, kalau saya takde hal haritu

saya copy je semua ye dlm ni paste kat blog saya.

attyfir on 11:39 AM said...

okeh saya dah buat entry kat blog saya

http://www.attyfir.com/2010/11/invitation-from-crayon-producer-to.html

Kak Lia on 11:42 AM said...

pnut - akak tepek kt blog ajer la....nk pegi memang le tak dapat....kopi pes ye

oren said...

http://oren-orenn.blogspot.com/2010/11/invitation-from-crayon-producer-to.html


saya dh tepek (copy-paste bulat2) kat blog..tak yah reserve la tempat, sbb jauh..mmg confirm tak dapat pi..anyway, all the best pada hari majlis tersebut..semoga anak2 yatim ini sentiasa dirahmati dan dilindungi..

Pnut on 2:06 PM said...

thanks semua...
terharu mak nak....uhuks..

Angah on 3:54 PM said...

Udoh teman letak link nye kat blog teman...Semoga perkara yang baik akan mendapat sambutan yang baik....

nn on 4:37 PM said...

salam...

saya dah tepekkan kat blog saya. maaf...xdpt nak attend cos hari tuh saya masih lagi di kampung.

xtau pun akan kewujudan cite nih. last sunday g jenjalan kat gsc alamanda, ingatkan cite baru nak tayang...xperasan akan tarikhnya...

nih linknya... http://ninironna.blogspot.com/2010/11/invitation-from-crayon-producer-to.html

Unknown on 6:41 PM said...

akak dah buat dah..tapi rasanya tak join kot..tq yer

http://www.kakinakl.com/2010/11/invitation-from-crayon-producer-to.html

Qarl on 5:22 PM said...

salaam

not able to join d event

but i'm goin to watch dat movie tmrow morning at TGV JUSCO BUKIT RAJA

have planned to watch dis movie for a week. raya & waktu tayangan kdg2 kurang sesuai

i know dis movie will b good

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino