Saturday, October 09, 2010

Khas buat Anon a.k.a Anak Enon


Khas buat Anon a.k.a Anak Enon gamaknya..

pompuan/lelaki ni komen kat komen :

Anonymous said...
semuanya poyo aje.....ntah apa-apa ntah korang punya komen.

saya suka..saya suka..saya suka..
sebabnya saya memang poyo.. dan dia baru tau, saya adalah poyo... dan kami ada geng nama geng kami ialah GEPO (GEdik dan POyo) awak nak join?? Puan Daun, sile beri borang keahlian.

10 markah untuk anda..

i lebiu..

nak marah-marah lebih-lebih pun tak boleh, baik saya marah dan maki mereka yang buang bayi dalam longkang, dalam tong sampah, atau maki je, orang suka bawa kereta laju, pastu langgar kereta orang, dan nyusahkan kehidupan orang lain, mereka-mereka yang siot ni lebih layak menerima makian.

Jadi saya cakap, i lebiu je la. selalu-selalula awak masuk sini ek...jangan memalu tinggalkan komen.. kita suka awak datang memeriahkan majlis kat sini. Bak kata tagline satu bank ni, "di bank kami, anda dihargai", gitu le kat blog saya "anda dihargai"

tata...

jemput le datang beraya ke rumah, leh kita kenal-kenal, eratkan silatuhrahim... meh le.. meh le...

10 Komen:

lovelygift....everything u need are here on 2:36 PM said...

hahahahaa...tengah gelak2 sambil guling2....sah2cik anon bertambah sentap...hahahah

Nia on 4:28 PM said...

salam ziarah kak pnut,

kadang2 anon ni kenalan kita pun ada..huhu

Tijah on 5:24 PM said...

misti anon ni ada tepi2 akak jer nih. konfem punya. sbb org luar biasa xde cakap cenggituh. hikhikh

tasekM on 6:32 PM said...

bes pren hang kot ni kak. he he.


.

tulip on 6:52 PM said...

hehe lucu kak pnut ni.. biarkan si anon tu...

Unknown on 8:18 PM said...

Ish..jumpa dah mana komen anon tu..dengan secara langsung Mush pon kena kutuk aaa ni dgn anon ni.. apa daaa..kalau tak suka poyo jgn baca kan Kak Pnut kan kan kan...

Fith on 8:45 PM said...

salam kak pnut,
hahaha,adoiii penat gelak,haha.mesti mereng terus anon ni taktau nak kona tang mana dah.org cam ni mmg kena layan kut terbalik,tak boleh marah2 dia,satgi dia makin weng.sabaq naa...

Pnut on 11:13 PM said...

LG-jangan gelak sampai tersemboq...

Nia, Tijah, tasikM-tu le..siapa aku nak syak ni?? senarai suspek ada le juga, berdasarkan rekod keluar masuk blog..ehehe

Tulip-ye sedang dibiarkan si anon terjun dengan labu-labunya..ehehe

Mush-depa kena mai baca juga walau tak suka, sat gi tak dak modal nak komen as anon..kan..kan..

Fith-tak pa, kita kasi can kat dia..ape nak buat..

Rauf Takaful said...

Hahaha...kentang arh Kak si Anom ni.....

ieda on 5:31 PM said...

apasal org yg mengata ni guna nama anon????letakla nama sendiri.link blog sekali...awat????takut ka?

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino