Friday, September 24, 2010

Order kek dan cupcakes.. please take note


Saboo..saboo belum sempat update lagi, kesibukan melanda...
musim orang order cupcakes pun sudah menyeru kembali..
maka jin-jin belaan kena kerahan tenaga untuk sibuk bersama.

Opis-opis punya open house ni kalo nak order cupcakes tulung le kabo awai-awai.. ni last minute kabo.. terkincit acik nak siapkan order korang.. kang tak cantik, malatops.. boss korang marah acik tatau ek.

Minggu depan dah full order, mintak mahap le... tak leh terima order dah.. dua-dua hari, sabtu dan ahad tu full.

Saya betul minta le, kalau nak order kek atau cupcakes, order le awai-awai, senang saya susun kerja-kerja bako membako saya tu, siapa amek pagi, saper amek tghari, saper amek petang, ni terutamanya untuk Sabtu dan Ahad punya order, kalau weekdays, kalau ada satu order cukup dah, saya tak amek order lain lain.. Mak dah tua nak, badan cepat penat nak...

So kalau-kalau nak order tulung isi form order awai-awai.. senang saya dan senang korang.. uhuks..

eh tah time nak amek anak balik sekolah.. tataaaa... nanti ptg kita citer lagi...

1 Komen:

Unknown on 10:10 AM said...

Assalamualaikum Kak Pnut..
Bukan nak order cupcakes..jauh sgt..huhu
Ni haa, nak cuba tolong sorang blogger ni. Dia nak cr pengasuh kat area Apartment Presint 18..kot2lah kak Pnut tau memana jalan nak tolong dia ekkk

http://cikgeligeli.blogspot.com/

TQVM...Muahhh

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino