Sunday, September 26, 2010

Nak Join Kutu??


TAMBAHAN!!!! (Entry baru kat bawah)

Ok ada request baru lak.. ada orang tak minat corner rack ni.. so dia nak barang lain.. katanya leh tukar barang tak.. erkk apsal saya tak terfikir benda alah ni sebelum ni?? hiks... so ok lah maka dengan ini.. saya umumkan perubahan.. semua barang dibawah ini adalah boleh dibuat ansuran kutu.. satu group ada 4 org, so saya nak cari lagi sorang utk group 1, dan group akan dibuat sekiranya lepas group 1 dah cukup korum, kalau ada rekues lagi dari ouls... so semua barang dibawah ni dibuat ansuran secara group kutu ok.. ada perbezaan harga kan?? don't worry, saya fleksible.
semalam saya kata untuk barangan Rm250 tu, monthly ialah RM62 kan? so kalau barangan tu RM280, ada ada dua option.

1. Bayar monthly RM62 selama 3 bulan = (RM 186)
dan bulan ke4, bayar baki nya RM 94
2. Bayar RM70 selama 4 bulan (RM70 x 4 = RM280)

Mudahkan konsepnya..
Kutu bukan sebarang kutu ok...
Ni stick entry ni, nak baca entry baru kek bawah sinun ok...

Ok, ada sorang umat ni minta saya buat kutu untuk rak ini, untuk saper suka menghias rumah hala henglish ni... so saya pun nak buka la untuk bertanya kat sini sape nak join???

So saya buka untuk 4 org join, so bayaran sebulan dalam RM62 sorang, kira cam skim ansuran la.. giliran akan ditentukan berdasarkan siapa chup dulu..eheheh yang pasti awek comel yang reques ni akan dapat dulu untuk bulan pertama, bulan ke2 ialah orang ke2 yang akan join group ni, no.3 saper yang no.3 nak join.. gitulah ye..


Klik la kalo nak tengok version beso...






Jom2 berhias rumah hala henglish.. sebulan cuma RM62 sajork... at least, kita keluar RM62 sebulan dak le terasa beno ye dak?? paling penting RM62 sebulan nampak benda dapat nanti, kalo tak, kompem RM62 tu tak tau ke mana?? hiks..ni prinsip saya ni. So saper nak join meh la.. perhiasan tu contoh je tu.. kalau anak kecik-kecik lagi, leh deko dengan teddy bear anak-anak.. pasu-pasu tin, apa saja asal kreatif, kalau tak der idea, saya akan bagi idea supaya rak ni cantik menarik dan da bomb!!! kat rumah korang, saper join kutu akan dapat free gift.. iaitu satu bunga hiasan untuk gantung atas frame..contoh nanti saya tunjuk ek.. tak sempat amek pic lagi..
okeh.. sape nak leh tggl msg kat sini, or direct je sms me 013-397 4760

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino