Tuesday, August 10, 2010

Selamat Posa semua.. entry takder kena mengena dengan tajuk


Sorang kawan sekolah saya, masa form 6 dulu tag saya pic ni... kawan saya ni nama dia Yan, Yan budak baik, stok pengawas sekolah dan stok-stok kena baca doa bila ada majlis-majlis. Kiranya kalau pun saya kurus kering, cun melecun, belum tentu Yan suka saya nak buat bini, sebab saya dulu laghaaa sikit. Perangai kasaq gedegaq.. Mulut cakap lepaih.. kiranya saya tak der langsung ciri muslimah sejati la.. tudung pun tak pakai... kira muka tak malu sungguh, dalam form six tu, boleh kata semua budak pompuan melayu pakai tudung, saya sorang je perasan lawa diri tak pakai tudung, eh panjang lak mukadimah, asai nak tunjuk gambaq Yan tag ni ja...



fuyooooooooooooooo kompem korang selalu nampak pemandangan cenggini kan?? Saya pun selalu nampak, kekadang gelak sendiri, sebab lucu pun ada, apa yang lucu, sendiri pikiaq la.. acik maleh nak pikiaq... jin-jin, da roh-roh jahat dah standby nak check in kena ikat sekoq-sekoq.. so mulai malam ni jin-jin dan roh-roh jahat berehat, depa leh check out lepas raya.

Tapi kekadang memang heran, awek-awek yang suka pakai baju singkat pastu nampak spender tak kira la pakai tudung ka dak.. ape motip ek?? tak perasan kah?? atau mmg saja trend?? adoi makcik kampung cam saya ni payah sikit nak terima benda-benda cenggini.. tapi kalau stok yang pakai cam ni yg macam dalam gambar ni ok gak la kan.. koman-koman pun size M tu.. tapiiiii paling saya tak boleh lupe..dan serius..sumpah benda ni menghantui pemikiran saya sehingga hari ni, betoi tak tipu tau.. kekadang saya teringat benda tu.. cam teringat dan pikiaq.. tau pe dia??

saya pernah melihat pemandangan camni, phobia acik dik...



Rikishi ni



kesahnya satu hari saya ngan beberapa kawan pegi Alamanda, ada sorang kawan ni nak beli barang mekap, so kami pun join masuk kedai sekali, so dalam kedai tu ada couple ni, chenta-chenta la ni.. awek tu gemuk tau, tak saya tak hina pasai dia gemuk, acik sedo diri nakkk acik pun gemuk so awek ni pakai seluar ketat (jenis getah lembut dan jarang) huwaaaa dan seluar ni mungkin orang lain pakai tak le ketat kat ( )( ) tapi dia pakai jadi ketat sangat, bila ketat sangat, seluar yang jarang tu bertambah jarang sebab material tu makin merenggangkan?? baju pulak sendat, ala Baby T, tapi dalam kes dia dan saya ni kalau kami pakai baju baby T, sila bayangkan baju baby t ialah baby gajah atau atau baby badak, kalau baby manusia, tak lojik lak ada baju baby beso tu kan?? dah seluar dan baju camtu maka nampaklah awek ni pakai G-string beb..G-string.. kaler merah.. ermm tak yah le korang bayangkan cemana keadaan g-string tu, kang trauma cam saya..eheheh dan sorang kawan saya dengan mulut macam loji kumbahan indah water terus sound kat kami "Tu dia... badan macam rikishi ahli gusti awat dia pakai macam tu?" huhuhu tak pasai kejadian itu menghantui pikiran saya, tak suka..tak suka..tak sukaaa.. sumpah!!! sampai hari ni saya masih lagi cam teringat-ingat..dan masih dok pikiaq, awat dia pakai macam tu?? dia tak perasan kah?? dan asai saya teringat kejadian tu, saya pun terus teringat rikishi



Ishkkk syoh...syohhhh nah sekupang pi main jejauh.. jangan mai dalam pikiran saya dah.. tak suka..tak suka...

Korang pernah dak rasa cam ni?? benda tu takder kaitan dengan diri korang, tapi terbawa-bawa, teringat-ingat benda tu.. pastu terdetik kat ati kita, kenapa, mengapa, macam mana... ishkkk saya dok rasa camni le.. tadi tengah-tengah drive tetiba boleh teringat kes rikishi ni..terus rasa cam..ehh apesal aku kena ingat lagi benda ni... ni dah tulis kat sini, kot-kot leh lupa dah kot lepas ni... harap la..

10 Komen:

Hayati on 3:53 PM said...

maca tak caya pulak 2x update hari ni.betul ke? nanti sat, satgi kita komen pnajang ya.

AuntieYan on 4:04 PM said...

Salam P-Nut,

Memang betul P-Nut, Kak Yan pun dah lama dok perati style budak pompuan zaman la...awat la depa pakai macam tu.Dikalangan kawan-kawan kita pun ada yang pakai macam tu. Nak tegur salah, tak tegur pun salah.
Baru ni kak Yan pi ke PKNS tu...terserempak dengan dua gadis yang size depa sama saja...XXXL...boleh depa pakai sendat...tapi tudung litup..adui hak ( )( )bukan main terserlah lagi, pulak tu bajunya singkat...mengucap dalam hati sajalah Kak Yan...sekarang ni bukan boleh ditegur, kang tak pasal kena hamun.
Kesiaaaaan depa kan...tak de sapa nak tegur. ;-(

Zareda Norman on 4:09 PM said...

aduii tekanan che kiah.. zar dan cik hubby pernah alami, kami masa tu nak makan kat nasi ayam mencoongkam kat gombak tu. budak tu duduk membelakang setentang dgn cik hubby.. waduh longkang karat pinut wehh sampai cik hubby tak lalu nak makan dan suruh zar tegur. zar pun tegurlah ambuii dia jeling macam laki aku dok usha longkang dia padahal dia yang gedik nak tunjuk.. ehheh ropenyer budak yu ai a

Anonymous said...

dah selalu nmpk senario mcm ni..mungkin dorang x prasan atau saj2 nak buat org perasan dorang kot..haha

selamat menyambut ramadhan ye cik pinat :)

1na on 4:36 PM said...

Kak Pnut,

Cerita kawan saya laaaaaaagi best...

Kawan saya nie pi la beli barang kat mini market tafaz maju Presint 9 tu. pastu ada la akak (ke adik ?) nie, dia pakai t-shirt pendek, bertudung dan pakai seluar panjang ketat yg corak2 tu.

Masa bayaq kat kaunter, kawan saya nie beratur la belakang akak tu. Yg best tu, mamaks cashier tu dok cakap dlm bahasa sambil dok gelak2. kawan saya nie heran dan perasan yg mata mamaks tu dok pandang kat seluar akak nie. (kalau google camel hoofs fashion tau la macam mana rupanya)

so dia pandang la... rupa2nya, ternampak la dia bahawa tercacak2 bulu tooot kat celah tu....

terkejut kawan saya, akak tu tak pakai spenda ka?

nuni on 5:16 PM said...

hehehe memang tak patut pakai gitu kak tak sesuwai ok...

saya pernah teringat2 mcm akak jugak..satu hari p sogo nampak lelaki tengah pilih kasut dgn awek..awek dia ala ngada2 mcm nak manjer2 makin saya tengok makin beria2 siap jeling2 paku lagi tapi saya masih ralit tgk mereka berdua

tapi kak Allah Maha Besar nak dijadikan citer petang balik dari alamanda saya jumpa lelaki tu tgh sorong stroller anak dgn wife dia ada 3 anak dan dengan baju yang sama saya nampak kat SOGO!!!!adehhhhh!!!geram jugak!

dia tgk saya pun mcm serba salah pulak tu!

Pnut on 7:41 PM said...

kak yati-ye la dua kali update saya pun heran.. hiks.. pagi tadi tgh syok update tetiba depa call suruh pi ceramah..cisss potong stim..tu balas dendam, ptg update gak, maklumlah esok tak leh ngumpat dah..ahahah keji..

Kak Yan-itulah pasal kak yan, body ala-ala malek noor ada hati depa nak sendat mendat bagai...tak leh terima la..hiks..

Zar-hahah bagus zar tego terus.. ape ke hae nya nak manayang longkang karat..sabooo je la...

MT-Selamat menyambut ramadhan juga ek...

Ina-wakakakakak geli siottt mesti mamak tu kutuk sepanjang hari..ishkkk mujur bukan akak saksi kejadian, kalo tak sure masuk blog..ahahah

Nuni-3 anak???? ishkkk jahatnya jantan tu..dan budak pompuan tu tatau ke laki tu dah kawen..

Siti Noor Aminah on 1:48 PM said...

permandangan yg biasa dah ni. kita yg perempuan pun boleh cuci mata, yg laki, apa tah lagi. tak caya, petang ni boleh pi tengok kat bazar ramadhan, soheh gak ada. hehe.



selamat berposa ye achik sapinat dan keluarga. ;p

ZuNas77 on 11:47 AM said...

Kak Naz,

mmg lawak ler kalau tgk duduk tang nampak underware tu kan (saya pun kena berhati2 pakai jeans slalu low-cut so time duduk mmg berhati2, dan paling senang pakai baju panjang boleh cover punggung yg besar ni skali..hehe)..saya pernah jmpa kat KLCC ni minah ni pakai tudung litup normal mcm kita2 nhi, tapi skirt dia paras lutut. pastu pakai kasut mcm biasa..Fesyen apakah itu?

and lagi satu trend skrg pakai baju labuh paras peha, pasut pakai "legging", seluar ketat mcm nak gi swimming tuh...hahaha..lagi pelik nampaknya..

Anonymous said...

teringt time nakal2 dulu dgn kengkawan..kalau member jumpa time tgh makan2 kat kedai..diorg baling ais kat longkang awek tu..kalau diorg tgh naik motor..diorg try baling puntung rokok...hahaha.

berbalik couple yg kak Pnut jumpa tu...apalaaa boipren dia tu tak prihatin..ntah2 dia yg suruh pakai gitu. kita ni kalau pakai slack tebal tp kain licin jer pon dah risau takut nampak garisan underwear tu..siap cover dgn grdle lg...

MushroomCute

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino