Sunday, August 01, 2010

Sape nak kek percuma sile angkat tangan...


Yes.. saya ada sebiji ini kek ini untuk saya berikan secara percuma kepada siapa yang bertuah. Yesss... saya akan adakan cabutan bertuah



Tawaran ni terbuka dari hari ini, sampai esok petang, 2 ogos 2010, jam 2 ptg, tutup tawaran..

Info Kek :
Specis kek : Orange Spongecake (bukan spongebob ok)

Berat kek : 1kg+

Tarikh dibako : Jumaat lepas
(Insya-ALlah masih ok, itu sebab saya buat tawaran sampai 2ptg ni, so korang leh amek ini petang dan malam leh potong dan makan.

Kenapa nak bagi free?:
Saya baru beli cake pan bentuk teddy bear, dan saya gedik ingin mencuba cemana rasanya membuat kek bentuk teddy bear, so saya bako kek ni dan hias kek.. just to try, dan kalo nak potong makan sendiri orang rumah ni dah tak tertelan kek dah. Nak bagi jiran A, kang jiran B jeles, Bagi Jiran B kang C lak jeles. Nak potong bagi sorang sikit?? tak nmpk le rupa teddy bear ni kan??? So better saya bagi kat pembaca bertuah blog ini. Kek ni nak buat sample untuk jualan. so kalau-kalau besday anak korang hari ni atau esok (ahad) cantek beno le..kalao hari isnin pun cun lagi, tp kalo dah rabu or khamis, masih boleh gak..Insya-Allah creamnya takkan cair, sebab buttercream buakn fresh cream yang kena letak peti ais ke apa.. cuma saya tak tau cemana tekstur kek kalau disimpan setelah berhari-hari.. tapi so far ada customer simpan sampai lebih seminggu pun orait lagi depa kata..


OK syarat nak menang sonang je.. tak payah nak suruh korang jadi follower ke.. add blog ni kat blog list ke, tapi kalau baik hati, sile la berbuat demikian, kira cam penghargaan le.. tapi itu tidak mempengaruhi kemenangan sebab kemenangan adalah berdasarkan cabutan bertuah. Jam 2 ptg Alesya akan membuat cabutan bertuah, (saya akan amek video sebagai bukti cabutan adalah telus dan adil)

Okeh bebeh, syarat dia
1.Sile tinggalkan komen kat sini, komen box atas ni, bukan chat box ek (ye tak kira sapa, bukan blogger pun leh masuk tau)

2.tinggal nama dan no tel. Kalo tanak kasi no tipon kat komen, sile mention (Pnut-no tel saya email) tapi kalo bleh kasi la no tepon terus, senang kalo lepas pukul 2, saya dah ada pemenang direct saya call. my email ada kat tepi blog ni.

3. Ini untuk orang Lembah Kelang atau sekitar-sekitar yang dokek yang Putrajaya, sebab kena amek sendiri, acik takder la nak pegi delivery. Nak jauh kalo nak pos takut posmen marah pulak pos kek ape hal lak kan.

4. Saya akan bagi tulis nama peserta dan bagi nombor ikut turutan siapa yang menyertai. so undian akan dibuat ikut nombor penyertaan masing-masing. eheheh kalau ada ramai peserta le..kalo sorang je peserta kompem le dia menang.

5. Ingat untuk saper yang available untuk pick up sajooooo, kalau tak boleh saya akan bagi kat pemenang simpanan..eheheh pemenang simpanan katanya. Ye, Alesya akan cabut 3-4 undian, tapi saya akan tulis, mana yang first dia cabut, second, gitu le.. kalau peserta cabutan pertama kata tak boleh amek, saya akan offer kepada pemenang simpanan ke dua.

okeh bebeh, sile tinggalkan pesanan di komen box sekarang kalau berminat. Tiada unsur kronisme dan nepotisme dalam penyertaan ini, tak de kena bagi gambo ke.. kena buat slogan ke hape... semua berpotensi untuk menang jangan takut dan ragu-ragu.. tak blogger pun leh menang, untuk potensi cerah untuk menang lagi, leh juga ajak rakan-rakan opis masuk, kot-kot kawan menang leh korbankan kek makan kat opis ramai-ramai.. ajak suami masuk, isteri masuk, eheheheh

Dah sertai jangan pulak tinggal telefon merata, hp tak charge ke.. esok saya call tak dapat, saya geram kang... saya lak makan kek tu. opsss tak la, kalau saya call, sms tak berjawab, orang lain ada potensi nak menang.

* kenapa tutup pukul 2? sebab pukul 1.30-2.30 saya lunch break, (amek Najmi dari sekolah hantar balik ke rumah so pukul 2, saya akan check last senarai nama peserta dari rumah, dan kalau takder tambahan apa-apa, saya suruh Alesya cabut, tapiiii sekiranya Alesya tak reti cabut, si Najmi la yang jadi tukang cabutnya, sebab dibuatnya Alesya amek berketul-ketul... haru...

Update senarai peserta (kalau ada saya tak tercicir nama sile bagitau)
1. Zar
2. Shuhaily
3. Rauf
4. Izza
5. Jiey
6. Farae
7. Nana
8. Wa
9. Ros
10.Zie
11.Ezah
12.Tasha
13.Daun
14.Imah
15.Nurul
16.Qistina
17.Noret
18.Mazlina
19.Nazira
20. Arneza



34 Komen:

Zareda Norman on 12:13 PM said...

pinut

yeay saya nak masuk vote... lusa besday Ika mana tahu rezeki budak bertuah, jimat duit mak bapak yang dah kopak kobana beli brg kemas dia utk hadiah besday.. ehhehhe

no hp seperti biasa okes babeh...

Lily @ Mama Iqa on 12:39 PM said...

kak..nk join tmpg sekaki skali la..hehe..no hp sy akak ade kan? huhu..sesaje je nk test kek oren akak plak..nyum..nyum..

-shuhaily a.k.a mamaiqa-

risanur on 12:52 PM said...
This comment has been removed by the author.
Rauf on 1:01 PM said...

wahh menarik kek ni kak wpon sy kanak2 tua..duriann lahh kali ni bkn kentang...hahaha [ keji ada hati nak makan kek kanak2 ni hahaha ]

Kak Rose on 1:06 PM said...

bukan setakat angkat tangan dengan kibod sekali kak rose angkat... tp kak rose x leh makan kek ni... kalu menang kak rose bagi to next winner k... macam lah leh menang kan!

misc on 1:26 PM said...

macam nak jer..hehe
017-2103620
sy slalu ikut blog akak nih sbb ade cr nak wat jam coklat.. tp resepi dia dh ilang.. tu yg slalu godek2 blog akak..

Pnut on 1:36 PM said...

Rauf-ko nak masuk ke tak ni?? confuse akak... eheheh

Kak Rose-everyone is a potential winner kak, main cabut undi, macam main kutu tu je..eheheh

Arai@Nana on 2:10 PM said...

kak pnut..saya nak kek ni..baik akak pilih sy menang,coz dh tentu2 sy keje putrajaya..by the time akk dh pilih sy,4 minit pastu sy dh de dpn pintu umah kak pnut..btol..xtipu..hehe

nama : Nana
no tel : 019-3112507

Hanisumayyah on 2:29 PM said...

Pnut...

Nak masuk gak...leh bawak office tolong promote...dah tentu dokek yo...no hp dah tukar eh...019 6996901...aduh siap masuk no hp secara terbuka ni..over betul!

nanizamros on 2:36 PM said...

salam perkenalan..
wah bestnyer...
dah lama x rase kek homemade ni...
harap2 ader la rezeki i...
no phone i email you ok..
tq

Unknown on 2:55 PM said...

salam p-nut nak masuk gak dah dekat jer kita ni...kalu menang call np ni ek 0196963837...(prasan menang heheheh)

IzzhRsln on 3:16 PM said...

sye pon nak masok!!!! yum.. yum.. kalau dapat makan ni mesti sedap.. dah target nak makan kat mane dulu.. hehe..

aunty , n.phone sye.. sye antar ikut emel ye.. =) ..

ieda on 4:31 PM said...

pnut...cik anon tak join ke??

Zareda Norman on 4:33 PM said...

cik anon tak moh join tu sebab kek pinut bentuk bear.. kalau bentuk buku ke ala ala ilmiah tu mahulah dia join kot.. hehhehhe ampunnnn *caboottt*

Rauf on 5:49 PM said...

nakkkkkkkkk :D

Jiey Mien on 7:30 PM said...

Nak sesangat!!!

farae al-farafisya on 7:43 PM said...

salam kak pnut..
menarik tawaran akak ni..
kot2 nama saya tercabut, akak tepon saya gune number ni ek 0193513857..

ros on 7:56 PM said...

Salam Kak pnut!
Tahniah,akak pun bisness kek jugak..

kalau dekat pasti sy order selalu.

Tijah on 10:08 PM said...

nak kakkkkk.

besday kita dah lepas tapi aritu carlos xde belikan kek sampai kecik ati kita tauuuu. last2 kita beli sindri 1 selais kat sikretresepi.

hehehee.

acah jer. takpe la kita amek bau je la. jauh tu nak amek...

heart by heart.... on 12:06 AM said...

salam...wencO..hehehe, macam bessttt jer..kalO menang, leh buat cake besday aizat nih...walaupOn dah belated kan....hehehehe, tasha try..kOt ade rezeki kan..hehehe :)

cik puan daun on 1:18 AM said...

Nk jugak join cabutan kek beruang juling.

Cikdaun

imah on 8:01 AM said...

nak cuba nasib boleh...hahahah....saja syok2 nih....

kot tak tutup lagi kan...bole join...huhuhu

tau kot no saya...(mcm menang...dapat join pon belum tentu..)hahahhaha

Pnut on 8:04 AM said...

Daun..ahahhaha tu le beruang juling, mata tu patut bujur la bukan bulat..ahahah buat tergesa-gesa...

Nurul on 8:22 AM said...

kak pnat..kak pnat..leh masuk lagi tak nih? saya nak..saya nak...saya nak kek yg cumilz itu.. nih no tepon saya.. 012-2843399

N.Q.R on 10:47 AM said...

qist nak jugak!!! ext 4083. muahahha!

noret said...

wow kwk oren gambor bear..
nak.. nak...

no.hp noret akak masih ada kan?

ManjaIxora on 11:18 AM said...

salam kak..

saya pun nak...

nama - mazlina
no. tel - 019-3199714

fuh kanan, fuh kiri.., mintak2 nama sy naik.. hohoho (sila jgn percaya.. jampi semendang x mengena.. huhuhu)

isy smpt ke ni.. mintak2lah sempat.. huhuhu

Anonymous said...

cam menarik je...hehe...nk join gak la...nazira-0132827714

Mama_anggun on 12:12 PM said...

kak peanut...saya pun nak try vote la...hehehe...first time komen nih...selama nih saya silent reader je...

Nama: Suhaida Yusof
No. tepon : 019-6655709

Siti Noor Aminah on 12:47 PM said...

tak aci langsung!!!! camna utk org yg jauh ni??????

Mama Akif on 12:56 PM said...

Kak Pnut...nk cuba nasib gak. nak wat sendiri cam yg akak ajar kt class cc tu, dh x larat dah..tgh sarat tunggu hari jer.

Nini
0193876840

Pnut on 1:54 PM said...

counting....
1.51pm...

Anonymous said...

saya pun nak masukkan la mana saya vote ye.. arneza

Pnut on 2:00 PM said...

okeh bebeh... tamatttttt

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino