Tuesday, July 06, 2010

Kawan-kawan saya minta pertolongan


Kekadang saya kelakar juga tengok blogger lain letak analytics, memacam keywords umat yang masuk blog mereka, dari keywords lucah sampai ke keywords kelakar... tetapi tidak bagi saya, pembaca blog saya straight to the point jek.. tak caya tengok.


Boleh dikatakan sepanjang bulan demi bulan, minggu demi minggu, itulah keyword yang membaca pembaca ke sini, adalah sekali dua tersesat yang cari resepi pizza, dan resepi-resepi lain. Tapi itu pun amat jarang.. So tahniah kepada anda semua.. telus dan jujur.. hahahaha..Cayalah korang.

Kawan-kawan saya sekalian alam..
saya ada mendapat email dari seorang pembaca blog ini, seorang cikgu yang tengah sarat hamil di sarawak sinun... dan saya mohon bebeno le.. kalau ada antara kalian yang bertugas sebagai doktor di hospital kerajaan, mohon beno kalau dapat drop email kepada saya kerana ada beberapa perkara yang puan cikgu ni nak tahu berkenaan prosedure mc, dan beberapa perkara lain yang saya baca email tu tangkap leleh juga la.. kalau saya dalam situasi beliau, memang sedih sangat-sangat..sangat..sangat dan sangat..dan sangat.. tengok berapa banyak sedih saya kat situ.

so please kawan-kawanku sekalian, kalau ada antara ouls, doktor ka... kawan doktor ka... adik doktor ka..kakak doktor ka..bini doktor ka... leh tak email saya, - senangingat@yahoo.com saya tak leh la nak cerita details masalah orang kat sini, cuma saya dan dia perlukan bantuan seorang doktor. Hari ini kita bantu orang...esok-esok kalau pun orang kita bantu tu tak dapat bantu kita, Insya-ALlah Allah utuskan orang lain pulak bantu kita. Itu prinsip saya dalam hidup ini, dan ternyata selalunya benar. kalau saya dalam kesusahan, tersepit..tetiba ada je bantuan datang memudahkan cara.

Semalam juga, saya menerima email jejak kasih dari one of my blog reader sejak tahun 2001, masa saya keja kolej muzik dulu. (hehehe ai bergaul ngan artis ouls dulu-dulu). Thanks Azrol kerana sudi email akak. Azrol katanya sudah beberapa tahun terputus hubungan dengan dunia blog termasuk blog saya kerana beliau kembali student, dan sekarang dah keja, berjumpa kembali blog saya, dan terus beliau email saya.. Terharu saya kerana dia ingat semua apa yang saya pernah tulis kat blog dari dulu-dulu.. uhuhu kiranya kalau ada anugerah, leh bagi kat dia la.. saya pun dah lupa beberapa benda yang saya pernah tulis dulu. Hahaha acik lemah ingatan dik, banyak makan kepala ikan.. (ye salahkan kepala ikan ok)

so sebagai penutup bicara..cehhh tetiba..

Saya minta ek..kot ada doktor hospital gomen sudi membantu saya dan puan cikgu kita yang dalam dilema...

4 Komen:

Siti Noor Aminah on 2:08 PM said...

sungguh suci murni ye pembaca anda. (termasuk ler sy).

pembaca sy agak lucah kepala hotak meraka,haha. mereka search 'aksi basah 13 pramugari' dalam blog sy. haha.

itu entri paling hot. ngeh3x.

Angah on 12:32 PM said...

pinut ni doktor yang rawat aye utk program kehamilan, cuba le

SENIOR LECTURER
DEPARTMENT OF OBSTETRIC AND GYNAECOLOGY
FACULTY OF MEDICINE
nuguelis@um.edu.my

Angah on 12:33 PM said...

eh lupa letak nama:
Dr. Nuguelis Razali

peej on 11:29 PM said...

wah mmg jujur. td tgk keyword. masih benda2 pelik orang google. adakah blog ku mengundang orang2 pelik dan pervert?

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino