Monday, July 05, 2010

bosan dan kebosanan


Seperti diceritakan, laptop yang nazak itu perlu dipulihkan, Laptop kaput yang semput itu sudah masuk wad kembali... Nazak kembali. Gua tak tau berapa lama puna vendor laptop yang dikatakan jenama canggih tu ambil masa nak pulihkan laptop gua. Tension betul. Seorang blogger tegar, kalau dia tak der internet dan laptop/komputer, leh jadi angau, serba tak kena, nak marah orang pun ada. Terpaksa le hadap internet guna henpon cap am ayam, yang boleh laa takat nak berFB tu.

Nanti orang ICT akan bagi laptop ganti, kerana masalahnya laptop ganti pon udah kehabisan, ramai beno orang kerosakan laptop mereka, makanya kata awek ICT tu, kena tunggu tuan punya laptop yang dah di repair tu datang serah balik laptop gantian, then baru depa akan bagi ganti. HUH... berapa inci tunggu janggut tumbuh bari nak dapat tu, wa pu ci tauuuu.

Soo dengan itu saya terus tak der mood nak bekerja.. heheh alasan..
sebenarnya badan tak berapa sihat la.. cemana tah nak dikabarkan, tetapi takkan nak MC lagi? baru minggu lepas doktor hospital putrajaya yang baik-baik tu dah bagi saya mc, sebab tetiba tekanan darah saya naik, macam stress semacam, dan doktor tu yang kata saya kena rehat. So tak best bila nak MC lagi. Mata lak mengantuk cemana tahhhh macam nak titoooonnn jek.. aduhai, cabaran betul..

ok..ok..saya boring dan takder mood mau update apa-apa yang best..melainkan yang kebosanan saya kat atas tu..
tata saya nak tidoooo
zzzzzzzzzz....zzzzz...zzzz tido dalam 20 menet, kang nak kejo pegi sekolah si abang pulak, amek dia balik sekolah...
karang la update semula... kalau mood mai...

2 Komen:

ieda on 4:29 PM said...

pnut..tunggu benda free mmg lambat..
balik buat kek dulu..hihihi

Jiey^Mien on 11:52 PM said...

Kena hapdet pakai buluhberi neh..
=)

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino