Thursday, June 24, 2010

Saya tak Update blog


Sukacita dimaklumkan, bahawa saya tidak update blog pada hari ini.

Sekian untuk makluman..

Eh lupa saje je nak bagitau walau tak update blog kan...
Saje je nak bagitau... hari ni saya feeling saya lawa la..
tatau kenapa...
cube teka kenapa??
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....
.......
.........
......
.....
.....

tah tader pape... sejak bile lak saya lawa.. takkan tu pun nak percaya.. tapi sebenarnya tetiba rasa lawa sebab gaji dah masuk..yehaaaa.. tak yah pegi sekolah keja minta duit belanja ngan laki lagi.hiks..

Ok tu je, kan saya cakap saya tak update blog kan..kan..kan..
mane ada update cenggini.. Esok je la update.

5 Komen:

Zareda Norman on 4:18 PM said...

pinut
sebagai blogger yang suci murni.. che kiah terkezuuttt gaji dah masuk ya.. *terus dengan jayanya pi check belen yang sebelum ni 3-4 juta.. hahaha*

1na on 8:12 PM said...

Isshhh hampeh betul akak nie. Geramnya. Penat scroll. Terkena jgk.

Gerammmmmmnya

aNIe on 9:49 PM said...

Salam pinut...blog dah nampak simple dan cantik...

Pnut on 11:19 PM said...

Zar-terus pitam ni..tak menghitung hari nak daji depa... kita ni dah congak gaji bulan depan bila..hahahah

Wana-eheh jgn mareee noooo

Kak Anie-konsep manimalis gitu..maklumlah engineer blog ni lelaki..heheh dia tak kasi semak-semak...

hazwah on 8:41 AM said...

akak ni...lawak jumaat lah.. :P

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino