Wednesday, February 17, 2010

Sistem Online Bayaran Yuran


IKLAN...IKLAN...IKLAN...

Sori, cuti panjang, balik kampung..
Erkkk balik kampung kekandaku di Sauk sinun..manelah nan ado 3g coverage, jadi bawak berukband cap apa pun ko leh tengok je la..hiks... kalau dpt connect pun ko boleh sait perut berak 7-8 kali pun belum tentu page full loading, jadi dari menyumpah seranah, baik berborak dan bergurau senda dengan anak-anak sedara udah le.. Oklah cerita bercuti di kampung akan datang ye.. kita buat iklan dulu ek...

Oklah sementelah saya sebok, sebok, sebok dan sebok..
Heheheh saja nak bagitau betapa seboknya saya, maka saya buat iklan percuma, permintaan dari sorang pembaca blog ini, Mimie Jibam...


Saya dah tengok website, rasanya sesua juga kalau pusat tuisyen pun guna sistem bayaran yuran ni. Kalau anda cikgu sekolah, dan sekolah yang PIBG kayo, leh la cadangkan kat guru beso amek sistem ni buat senang kerja cikgu, idak le berbulan nunggu resit bayaran yuran PIBG dan yuran itu ini ye dak..

Ok ni tuan punya iklan yang nulis, saya copy paste je, serius belum sempat saya teliti satu-satu kandungan dalam website, jadi tidak dapat saya nak mengulas satu persatu. untuk maklumat lanjut leh la layari website dia, atau email atau sms mereka

email : info@sistem-maklumat.com
sms : 013-3603670

Khas buat KAFA dan TADIKA di Malaysia...

Kami telah membina satu software bernama Sistem Kutipan Yuran (SKY) yg bertujuan utk memudahkan urusan kutipan yuran. Sistem sesuai digunakan oleh KAFA dan TADIKA kerana ianya membolehkan kutipan pelbagai jenis yuran seperti Yuran Tahunan, Yuran Bulanan, Bayaran Umum, Pembelian Buku dan juga wang sumbangan.

Konsep sistem yg Cepat, Mudah dan Kemas membolehkan anda menguruskan kutipan yuran dgn lebih effisien. Sistem ini juga telah digunakan oleh beberapa KAFA dan TADIKA di Selangor, Johor dan Sabah..

Utk keterangan lanjut, boleh lawati laman web kami di http://www.sistem-maklumat.com.

Sekian, terima kasih.. harap dapat membantu mereka yang ingin mempromosi produk korang..

Erkkk sebenarnya saya berhutang dengan Zarina, Najah dan siapa ke sorang lagi, minta saya letak iklan kat blog ni, tapi maafkan hamba atas keterlupaan ini, bila dpt email mimie ni baru saya teringat kembali.. (sorrrrrriii sangat sebab kekadang mmg byk email masuk (order cupcakes, pertanyaan, kongsi cerita, notis FB, tu belum kira lagi email menang loteri, email nak jadi kaya raya.. so kekadang saya terdelete)

Najah nak promote Al-Quran online kalau tak silap, Zarina produk beautiful... so kalau boleh korang emailkan kembali kepada saya ek...

thanks..

1 Komen:

zareda said...

lorr dah ada pesanan penaja ler pulak.. tak pe kutip saham akhirat.. kita bantu sesama blogger.. depa senang kite pun senang

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino