Monday, October 19, 2009

Sessi Tayangan belum berakhir


Sebagaimana saya sudah kabo... saya belum menayang langsir dapo kan?? ok nah ni dia..

Saya suka coraknya..cuma sayang satu, kalernya putih.. kalau lain kaler sikit best le.. taper la.. pakai kejap dua tiga bulan pastu cuci la...tukar hok lama balik.. NI saya tempah kat Nilai 3 Kedai Fiona, dalam banyak-banyak kedai, Fiona ni je la kualiti jahitan dia ok sikit, tp harga dia mahal sikit dari kedai lain, mahal sikit je, tak mahal byk.. cam yang saya tempah ni, dia kira kain semeter RM14, (upah jahit free) so untuk langsirnya rasanya tak sampai 40 ringgit kot kosnya. saya just tambah sikit untuk piping kaler maroon bawah tu je.

Dannnn next tayangan ialah... lampu terendak cap Romantika..

Sebenarnya nak beli yang lampu berdiri, beso sikit, tapi ada kakak kat opis ni kabo, dia ada beli hok camtu, sekali anak orang datang ke rumah dia, berlari sana sini tumbang, patah pastu tak leh repair, terus saya beli dok ni je.. (alasan..sebenarnya hok lampu berkaki lagi mahal..hahahaha) sebab bajet saya kat situ tak leh lebih RM150, sebab minggu lepas udah terbeli benda lain kat Romantika Bangi dah.

Murah je set lampu tu RM78 sajork, dan frame kiri kanan tu harganya RM12 satu. Tau dak saper pilih lampu tu??? Mior Lukman Hakim beb.. hiks..saya tak perasan ada lampu yang kakinya cantik ittew, dia yang perasan dan suruh saya pilih camtu. (kan teman kabo..dia boleh buat menantu..) cuma terendak lampu yang dipasangkan dengan lampu tu plain, saya tak suka, so tanya amoi tu leh tukar terendak lampu tu dak, dia kata bulih... saya pilih yang berbunga-bunga gitu.. (tu pun Lukman gakkk tulung pilih..ehehhe) cuma nanti nak make over sikit kat bawah terendak tu, nak tambah riben-riben sikit.

Dell kamu kalau nak order cupcakes lagi, kabo ek..akak sukeee anto kek ke Shah Alam, selain boleh pekena Bancau, saya pun boleh ngada-ngada ajak darling ke Romantika kat Plaza Alam Barzakh tu..opsss Plaza Alam Sentral. Romantika kat situ sorga sikit berbanding kat Bangi atau Kajang punya Romantika. (eh saya dah usha, kedai pegaga tu kedainya lot S25, kalau parking, dari parking lot tu ngadap food court, kedainya kat tengah-tengah, dari tepi kamu leh nampak ada satu lot kedai baju, "Blue Eye Fashion Beauty Centre" hah..baris tu le.. kedai baju mmg boleh nampak dari tapak parking.. ada teman ngambik gambo, tapi blur la..kami pegi sana dah malam.

Ni lak anak dara saya, khas buat Auntie-auntie yang suka nak tengok pic dia..

makin lasak oooo.. semalam ada jiran datang, pastu saya terlupa tutup gril, sekali dia dah hala ke grill pintu, saya lak kejar dia takut dia keluar, dia pula nengok kita berlari, lagi dia laju kayuh dalam walker tu, ingat kita main ngan dia, laju ke menuju ke pagar, mujur gate tutup, kalau tak mau dia jatuh keluar dah, sebab rumah kami agak tinggi, dan agak curam dari parking nak keluar tu.. fuhhhh nasib naik gate tutup...tu pun dia dengan laju dan hempas walker tu ke pagar tu, terhantuk sikit, mujur dia tak nangis, siap leh gelak-gelak lagi.. yg pic dia dengan abang, jenuh nak ambil semua pic blur, tak diam dia, sebab saya keluar kereta, dia pun meronta nak keluar juga, haru sungguh.

ok.ok... jangan lupa projek amal kat atas tu.. mari kita buat kebajikan ek...
Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino