Tuesday, July 14, 2009

Iklan Mary Kay untuk Robee


Ini Entry Iklan
Sat lagi entry baru muncul, skrang sila tengok ikan dulu
Robee minta saya sebarkan ini...
Photobucket

Facial secara PERCUMA akan di berikan kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba produk Mary Kay. Anda akan mengalami sendiri keseronokan dan perubahan kulit muka anda. Temujanji boleh dilakukan secara individu ataupun berkumpulan. (3-4 orang). Tarikh, Masa dan Tempat adalah ditentukan oleh anda. Semasa temujanji anda akan ditawarkan:-

a) mengenalpasti jenis kulit anda dan anda akan pakai sendiri set MK yg sesuai dgn kulit anda. (set F1,F2,F3,Time Wise),

b) mempelajari teknik pencucian muka dengan betul semasa menggunakan cleanser, mask, freshener & moisturizer,

c) menikmati losyen satin hand ( kesemua 3 brg )-nikmati kulit selembut satin,

d) spa bibir dgn penggunaan lip mask & lip balm,

e) menggunakan foundation yang bersesuaian dengan ton kulit,

f) menggunakan set asas make up set dari Mary Kay.

Siapa berminat sila hubungi
Robeeyah Binti Mohamed
Tel : 017-6827 098

Mak Cik Pnut tembun, kalau saya kurus dan selim, mau saya paksa Robee mekapkan saya jadi lawa macam Era Pajira ke, Maya Karin ke, tapi kalau gue mekap pun skrang leh jadi taraf Adibah Noor je la... comei dan berkualiti gitu.. (tetiba teringat dialog dalam Sepet "Si Yam dengan lagu Siam)

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino