Friday, February 27, 2009

video alesya


Just nak share video baby Q, remember, dulu saya pernah bgtau kami ada ambik pic video Baby Q masa dia di NICU, curi-curi amek pic pakai henpon cap ayam..

Masa tu really tak bersedia untuk share, sebab pelbagai kemungkinan dan komplikasi yang menakutkan diperdengarkan..saya takut sangat... kehilangan dia, penantian kami yang lama untuk dapat baby, and ALlah bagi pulak perempuan, tentulah saya amat berharap... Saya tak tau nak cerita bagaimana saya lalui semua itu. Hanya kekuatan dan keimanan yang terus membuat saya kukuh.

Korang tengok sendiri video clip ni and imagine bagaimana baby sekecil itu sungguh kuat!!! miracle.. Saya kagum dengan kuasa Allah Taala yang mencipta sekelian alam. Video tak panjang sebab tiba-tiba doktor dave masuk untuk menerangkan keadaan baby masa hari itu. ini masa usia dia 28 hari


*kredit to Tokei Muda ni hiks..kiranya setaraf artis Alesya ni..video dia diedit oleh profesional, maklumlah budak ni jugak buat video clip artis ouls.. hero i Annuar Jain punya video clip pun dia bikin tau.. tima kasih rosh..dalam sebok-sebok buat CGI untuk telemovie, pontianak remaja, sempat gak dia editkan video alesya nih. Lenkali tolong lagik.. ehehehe apa pun, saya memag dari dulu kagum ngan budak rosh ni, animasi ala-ala komik dia mmg cun ooo.. Rosh citer next projek diaorang nak terbitkan filem..wahh jangan lupa amek akak berlakon ye...hahahah, tempelen pun tempelan la..ahaks..

(actually video ni very low quality, gelap sangat, tp rosh sudah edit kasi terang benderang)Rosh ni orang kedua lepas AJID yang selalu saya ganggu kehidupan mereka untuk buat itu, ini berkaitan design, website la..apa-apa je berkaitan IT nih..eheheh tengkiu adik-adikku.. Hehehe selalunya mula-mula diaorang ajar saya dulu camner baut/edit, tapi end up depa yang buat sendiri..ahahah sebab akak diaorang ni sengal sikit bab-bab I.T nih.. Now Ajid tengah work out for our project.. Insya-ALlah soon kami launch ek..wah launching gitu...

Menakjubkan Maha Suci Allah punya kuasa...

And ini pulak video dia yang diambil bulan lepas. Ni actually first time dia mamam nestum, masa ni maksu yang jaga, Maksu yang kasi dia... first time beb, dia sangat pandai mamam, sampai tergedik-gedik hahahah, tengok kami kasi nestum pakai sudu plastik je, mangkuk dan sudu baby pun tak sempat beli lagi masa tu..

Background suara, mama, mak su, mak tok, babah dan abang.. semua orang kerumun excited ooo


Ehh baru perasan, masa ni rambut Baby Q tak lebat lagi..sekarang banyak sikit rambut dia..

Tau tak. Duit yang darling saya kasi tu, saya tak buat pun langsir, saya tak buat wakaf jugak... apa saya buat???? tungggguuuuu nanti saya kasi tau ye... *(klue, ada kaitan dengan project Ajid tengah laksanakan)

Okeh, selamat hari minggu..jangan lupa tau...datang sini minggu depan untuk lihat apa saya buat dengan duit itu... please datang tau...eheheheh
Yang pasti saya amat penat hari ini...

Erkkk saya tatau apsal video tu macam bertindih ek?? felikkk

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino