Friday, May 25, 2007

Dah dapat kunci rumah


Kepenatan....

Selasa, pegi kat Syarikat Pemaju, setelkan penalti payment, pegi bayar itu ini, setel semua dan amek kunci pagi tadi, (Sabtu 26/5/2007) dah pegi tengok rumah, dan sekarang sibuk nak setelkan urusan renovation, happy sangat sebab boleh renovate dengan dapur yang luas. Rumah kami row paling last, ada banyak tanah kosong belakang rumah, boleh tanam pokok-pokok. Aku awal lagi mmg dah cakap kat darling aku nak dapur yang luas, aku nak wet kitchen yang besar senang aku melayan hobi masak memasak aku. Cukup rimas dengan rumah sekarang yang dapur kecil, wet kitchen kecil. dry kitchen pun kecil, ape tah arkitek umah ni buat bilik sampai 6, tapi dapur kecik je. So now sesapa ada pengalaman renovation rumah sila lah berkongsi pengalaman, dan kalau nak rekemen kontraktor yang buat rumah u all amatlah di alu-alukan. Kami memang tak der pengalaman.

Balik dari setel hal rumah Selasa tu, bersilat siapkan order untuk Ija dan Nurul, kebetulan dua-dua area Bangsar tu..maka aku deliver sekaligus untuk kedua mereka. Balik tu terus pulak bersilat all out untuk siapkan 300 pcs + 50 pcs cuppies yang di order dari Syasaya, Mimi dan Ieqa dari UNITEN (uwaa masuk jumpa budak-budak u, terasa rindunya zaman study dulu) Masa tulis Happy Sweet 19, untuk kek dari Iqea untuk Sarah, aku cakap kat daling, dah 12 tahun aku tinggal umur 19 tahun.


Cuma aku nak mintak maaf pada Wawa, kerana tidak dapat call dia sebelum hantar ke UNITEN tu, sori sesangat sweet Wawa, akak busy sangat tak sempat nak call. Makan pun lupa. Next time ye, rasa terkilan dan ralat kerana hajatnya nak bagi pada parent dia. Aku suka nak happy orang, tambah pulak untuk mak ayah. Actually aku dan close order, tak ralat dah nak tambah order, tapi bila dapat email, dia dan kawannya nak bagi mama diaorg, dan nak balik kampung naik bas, dan sanggup nak bawak kek tu, aku tak sampai hati nak cakap tak nak, how sweet u girls. Thanks to all.

Jumaat jugak, pegi Smart Reader Kid's Najmi amek result mid term exam diaorg.. Overall happy dengan result dia. 100% for BM, dan 98% for English, Science dan Maths. So far Alhamdulillah, again, dia buat kami happy again, teacher dia kata, he will stay dalam intermidiate group.

And this is sebahagian dari cuppies yang di order oleh pembaca blog ini. Untuk maklumat lanjut... I am officially launching my cake blog. Sila lah ke MY CAKES BLOG

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino