Tuesday, February 13, 2007

Sukan Air, Najmi solat dgn babah


Ok mari update entry bergambar..
SUKAN AIR PUTRAJAYA
Najmi wakil team Smart Reader Kids, tak ramai yang terpilih, aku rasa dlm 10 org je kot, dan tak banyak game depa main, tp yang best tengok bebudak ni, main game tak seberapa, tp makanan depa paling best sekali, siap dapat kfc snack plate, makan je lebih hehehe.

Ok ni pic semasa kat sana, untuk impak lebih maksima boleh jenguk ke fotopages ye...
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Seronok jugak tengok bebudak ramai-ramai, dan terfikir, alahai sure penat jadi cikgu tadika, sure penat je...tp enjoy tengok bebudak kecik-kecik ni comei je..Plaing best dan havoc, bila keluar lagu Pencinta Wanita dan My heart, bebudak ni gamat nyanyi dan mc hari tu pulak sporting suruh bebudak ni nyanyi kuat-kuat.

Yg ni pulak pic my dua hero ni solat, si kecik dah mula follow babah solat. heheh depa sedang solat, aku tembak dari belakang..coz aku nak simpan memori ni kat sini, nanti-nanti bila najmi dah besar, dan tahu blogging dia ingat all this momment, dan kira suatu hari nanti aku rindu nak tengok saat2 manis begini, aku boleh gali entry lama je...

Photobucket - Video and Image Hosting
tak sempat amek dari awal sebab aku busy kat dapur, aku naik depa baru lepas bagi salam dan berwirid.

Photobucket - Video and Image Hosting
The doa...and bila lepas ameen, babah peluk dan kiss Najmi, aku lak emo..poyo betul. And aku hargai setiap detik begini...

And semalam, my hero kecik sudah nampak ini 'light saber' kat petronas (dia kan dah addict dengan star wars sekarang) so balik je sampai rumah dah nak main, tapi aku suruh abehkan homework dulu..

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
tapi dia sooooo excited... hehehe

ok sekian entry bergambar...

Sesungguhnya aku tader cerita hendak diceritakan...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino