Monday, February 12, 2007


Aku sebenarnya tak der idea nak update, ingat nak upload gambar sekitar Sukan Air Putrajaya, yang berlangsung hari Sabtu hari tu, kat Kelab Tasik, tapi maleh pulak nak resize gambar-gambar, mood nak menggodek gambar-gambar dah mai... Aku kagum sungguh dengan orang yang rajin update fotopages, upload gambar dan cerita, aku boring betul nak upload gambar-gambar... sebab kena manual satu-satu..tak leh ke select semua gambar kita nak upload tu, sekali harung je upload...hehehehe Nak letak kat blog pun nak kena resize, pehtu upload, aku tak suka upload tru' blogger punya ni, tak best, sbb selalu down je, bosang..

Cuma semalam aku tengok program GANG STARZ kat TV3, tiba-tiba hari ni aku rasa nak update, sebab aku geram sangat tengok pengacara poyo dan kayu tu... apa punya kualiti Faizal OIM tu disuruh jadi pengacara macam gampang kat situ? yang si Anne ni, takat jadi pengacara rancangan Hugo dulu leh la...rancangan yang entertain budak-budak. Anne ni dulu aku suka jugak masa jadi pengacara rancangan Hugo, tapi mungkin tu je la kot kemampuan dia, interaksi dengan budak-budak. Hehehe jangan marah le Anne.

Sungguh kayu dan sangatlah tidak serasinya dua orang ni jadi pengacara, macam syok sendiri, dan tah hapa je. Aku rasa macam rancangan tu sepatutnya best, tapi lawak dan cara mereka mengacara sangatlah tak der chemistry langsung... save budget sungguh tv3 ni. Amek penyampai HotFm jadi pengacara rancangan dia, then amek peserta program realiti dia jadi pengacara sangatlah ampeh sekali. Kalau yang jadi pengacara tu berbakat best gak, ni memang tak menarik langsung. Baek bagi Zul Yahya jadi pengacara aku rasa lagi syok, dari dengar Faizal OIM tu syok sendiri dan kejap-kejap blur, kejap-kejap jadi macam tiang letrik yang sedang bercakap.

Kesian penerbit dapat pengacara macam kayu hoki. Tak happening langsung, teruk-teruk Ezlynn dan Asyraf jadi pengacara Mentor, tapi yang berdua pengacara Gang Starz ni 40 kali ganda teruk. Aku tak terhibur langsung dengan cara depa mengacara. Denagn si Anne asyik salah tengok kamera je...aku rasa macam dia juling pulak..camera ni on, dia pandang camera satu lagi... mueheheheh kualiti rancangan TV3 sangat kaput la. Best lagi tengok pengacara Cari Menantu kat tv9, walau kekadang si Farah tu cakap macam ERL, laju sangat, tapi aku rasa at least, aku enjoy tgk program tu.

Aku haraple penerbit rancangan ni baca la blog aku, dan suruhlah dia tukar kayu-kayu tu jadi kayu yang yang menyeronokkan...hahaha "joy stick" mueheheheh.. pi la sesapa masuk forum Gang Starz tu suruh la dua pengacara tu practice bagi jadi best sikit.

Erkk tu je...semata-mata update blog nak komplen pasal ni.... aci tak??? hahahaha esok update balik la...dengan gambar-gambar pulak...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino