Friday, December 15, 2006

Baby Boy!!!


14/12/2006-Tahniah KAK MAX atas kelahiran 2.5kg baby boy...Hey kak, lebih berat dari abang Najmi tau...dan akak lebih lama pregnant dari saya tau...See...saya dah cakap, baby akak Insya-Allah selamat.

Tahniah jugak pada Pak Long dah jadi Tok Wan nooo, dan mami, dah jadi Mak Tok dah, boleh beraya haji dengan cucu dah noooo..dan jugak pada PAK CIK DIA yang kena la belajar-belajar jaga anak penakan, dan bagi duit raya kat anak penakan...

Semalam kami keluar makan-makan meraikan CIK DAUN yang menyambut hari jadi ke 27, kami raikan di Yenkies Hut, So tahun depan 4/6 besday aku, aku nak kat Marriot atau Shang ri La, hehehe so diaorg boleh start kumpul duit untuk besday aku.. Kehadiran :- ENCIK AWAK KPD DAUN , ENCIK DIMAN (diam je smlm, tapi tangan je ligat ber-sms dengan saper tuuuu.., SALINA dan osmet dia AM dan Isteri DARLING dan Najmi serta adinda aku MAT JAN , serta CIK NIDA kami mamam di Yenkies Hut.

Celcom aku lak biol semalam, tah hapa kena... Rupanya Kata Pak Long, dia call aku...heheh orang pertama dia call aku nak bagitau kak Max dah bersalin...heheheh sorri Pak Long, henpon biol... lepas Pak Long call aku tak dapat, baru Pak Long call Mat Jan, and pagi tadi aku call Pak Long balik tanya perkhabaran...Wahhh orang dah ada cucu suara ceria noooo... Tak sabaq nak pi tengok baby baru..mesti comei macam muka anak mami... hensem macam abang misai jugak, hehehehe...

Thanks pada semua yang bagi pandangan mengenai Smart Reader Kids. Insya-Allah, kami hantar dia ke SRK nanti. Yang bestnya aku tanya dia "Najmi nak sekolah CIC lagi ke nak pergi ke Smart Reader? dia leh jawab, "Kita nak Pegi Smart Reader la mama, kita nak belajara Inggeris, nanti kit anak pandai cakap Inggeris, nanti besar kita nak pegi negara orang putih, dan lagi kita boleh tengok kartun inggeris banyak-banyak nanti, sebab kita dah faham cakap Inggeris.." hahaha tengok le..boy is always boy..

Good Luck la untuk anak mama nanti..

Sejak dia boleh membaca dengan lancar, ada saja soalan yang yang kadang-kadang kita kena fikir-fikir nak jawab...contohnya dia akan bertanya :- apa makna kategori, maksimum, minimum, pertandingan, aura, adeh...byk lagi tka ingat..bila dia buka surat khabar, dan baca mesti ade je pertanyaan. heheheh dulu-dulu selalu berangan, kalau ada anak mesti aku nak layan bila tanya itu, ini..hhahahaha bila dah segala macam ada je soalan, poning mok cik..hahhaha

Skrang dia sangat obses pada Superman, beli beg nak superman, pencil case Superman, baju Superman, topi Superman... dan ini antara gambar dia beraksi dengan beg, baju dan topi Superman...heheh girl tu Mak su dia, anak Pak Ngah aku. Yang dia tengah belek surat khabar aku curi snap masa dia sebok amik surat khabar kecik tu baca susunan rancangan..

Photobucket - Video and Image Hosting
dengan Mak su dia kat LRT Pudu, dengan beg dan topi Superman


Photobucket - Video and Image Hosting
baju, seluar, topi superman


Photobucket - Video and Image Hosting
Aku baru balik kerja, dia mintak surat khabar...nak tengok...


Photobucket - Video and Image Hosting
Ooooo rupanya tengokkan benda ni..heheheh..tapi sayangnya dia sudah tertido time gerak khas start, so kami layan movie Withour a Paddle yang lawak gila baban kat HBO..heheheeh

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino