Friday, November 17, 2006

Jumaat Nan Indah


alamak.... tadi post entry satu cerita jiwang dari email yang kengkawan foward-foward, elok aku post entry tu, citer tu ada sambungannya... tiba-tiba bila aku cari sambungannya tak jumpa pulak dlm mail box aku..

uwaaa terdelete...

sentap korang hehehehehe....

soooo sorry gue kena delete entry tadi..saper sempat baca tadi tau le..
muahahahah tunggu entry gua pasal konvo najmi esok..tataaaaaa

dun wori...me and my darling aman bahagia, tiada lara....

cuma story dari email aku dapat tu tatau le kisah benar ke kisah tak benar, tapi ayat dan jalan cerita dia boelh tangkap leleh...sedey beb...

hehehe...

sesapa ada dpt email tajuk Satu Hentian, please email balik kat saya ye...nak simpan story tu...huk..huk...menci betul terdelete...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino