Sunday, June 18, 2006

Selamat Hari Bapa


Selamat Hari Bapa untuk darling...
Sorry tak der hadiah, hehehehe kad je boleh yek...

Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting
Hehehe kad ni sesuai utk dia..all the remote mmg dia pegang, kalau dia ada kat rumah, suke dgn kad ni.. :D

Photobucket - Video and Image Hosting
Aku tulis Najmi kaler-kaler dan lukis tah hapa..ikan, tapak sulaiman.. bunga dan cik daun katanya..

tapi darling pagi-pagi dah tinggal kami, dia pergi ofis, ada audit, so kena siapkan kerja :-(

tengah tgk tv, tiba-tiba padam lagi..+_(&^&^%^%^^(%^%(*() punya cina, ape punya repair..baru repair dah rosak balik dah le charge RM160. Esok bawak balik, terpaksa angkut tv kecik kat atas bawak turun, tgh tgk AF lak tu...

disebabkan aku tak larat nak ubah tv yang besar tu, aku alihkan sikit ke belakang dan letak tv 14" tu kat depan, biasa, tepi tv tu aku letak bunga kristal sepasu, bila dah alih tv, aku alihkan pasu itu, aku letak atas kerusi kayu kat hall tu jugak... sedang sedap aku melipat kain sambail layan AF, tiba-tiba.. PRANG!!!! aku toleh Ya Allah!!! frustnya bunga kristal aku pecah, si Najmi pun hal, geram sangat, aku pukul tangan dia..pukul dengan tangan aku jer..tp merah jugak la.. sebab dah pesan jangan main kat situ, dia siap lompat-lompat atas kusi kayu tu...konon dia diddy...

Photobucket - Video and Image Hosting
bunga kristal yang tumbang

Photobucket - Video and Image Hosting
3 batang ni jer tak jatuh

Photobucket - Video and Image Hosting
yang lain semua berderai...

Photobucket - Video and Image Hosting
Air mata pun hampir berderai... uwaaaaaaaaaa darling ganti balik...ganti balik.... mama nak set yang baru....

AF-aku harap kekal final Faizal, Farhan, Zila, Diddy dan Velvet.

Budak H tu aduhh tak keluar lagi rupanya minggu ni...suke sangat bila adlin kata ko mat belia...hahahah memang betul..

tapi tak suke la adlin kata kat faizal, jangan hisap ganja, jangan amik dadah, lepas kejutan manis buat faizal, bila AF tampilkan Saleem, aku ni peminat tegar Saleem, suke suara dia..dan aku suka kejutan yang Astro buat tu, so sweet, lebih best dari kejutan 4U2C last week. dan Faizal nyanyi best sekali...(hahahah dah suke nyanyi lagu apa pun best..)

u all suke siapa?

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino