Wednesday, June 28, 2006

Jom pi Sarawak...


Kamek nak naik belon pi Seghawak Ahad ni,
marik ikut kamek pi Serawak jom...
Kamek balik Hari rabu... Kamek pi UNIMAS ada kursus...

heheh dah le cakap Serawak.. bukan betul pun....

Tapi aku nak Pi Sarawak betul la.. (masa tengah update ni, dua hero kat bawah tu dok plan depa nak keluar minum... malam-malam masa aku tak der...ceeewahhh, siap ckp "mama tak der..kita enjoy!!!" ampeh..)

cis...selain MAMAT ENSEM NI kat sarawak sape lagi ada kat sana, tak mau ke mengoffer diri nak meraikan aku..hehehe mamat ensem tu aku dah book awal-awal jadi pemandu pelancong aku, dan nak pow dia laksa serawak :D yea..yea...kan..kan..kan...

Citer Bisnes pulak..

Wow weeee.. aku saja suka-suka promote produk yang aku dah guna dan serasi, ada jugak respon, so far, sejak entry tu aku publish, ada terima 4-5 email bertanya...yg kenal kat ym order kat ym je...so dpt le jual kopi red guara tu 4-5 kotak..., Bio-Flush ada 3 org berminat, dan satu botol Bio-Barakah dapat dijual.

Aku akui, aku memang jenis berkira sikit, kalau org jual produk mahal-mahal, ni tak beli nya aku, sbb aku byk komitmen, adik sekolah, mak abah, anak, bayar bil tu bil ni, jadi aku tak leh bazirkan duit beli itu ini.. And aku beli produk2 ni sebab harga dia munasabah, dan aku mampu. Yang penting aku beli, makan dan serasi. Macam dulu ada member jual produk jenama antarabangsa, harga tiga kali ganda dari produk Orang Islam yang buat Bio-Sireh ni, kata boleh hilang migrain aku la..boleh hilang sengal itu ini...tapi membazir je, tak serasi dengan badan.

Tapi aku saja try Bio-Sireh sebab harga dia murah dan kalau tak serasi pun aku tak ralat sangat. Tetapi syukur aku kurang sakit kepala, tak kuat migrain, lenguh sendi, lutut, sakit tumit pun banyak kurang. Aku mampu berjalan sakan ke The Mines, naik turun tangga, pusing satu The Mines, balik tu meround Alamanda pulak, balik rumah pun steady lagi boleh masak, kalau dulu sure aku penat dan pancit sangat-sangat, sure kalau berjalan sakan mcm tu, solat pun aku kena duduk tak larat berdiri.

Nak tau harganya?

Bio-Barakah RM38.00 sebotol
Bio-Flush RM35.00 sebotol
Kopi Red Guara tu RM19.80 sekotak (16 paket)

So far, kalau sesiapa nak diet, nak mentenkan berat ke..boleh la try kopi ni, sbb mmg akan rasa kenyang, aku skrng pagi minum kopi ni, campur nestum utk breakfast, Insya-ALlah boleh tahan sampai tengahari, kang makan nasi sikit, mlm minum lagi satu mug, mmg boleh tahan tak makan nasi malam. Cuma lemak badan aku degil maut....benci betul, minum dah abeh sekotak, baru turun 1kg, heheheh ok la tu..turun jugak, bagi orang lemak tipis-tipis, dan isi tak pejal, mudah je turun berat badan. Tak per, aku teruskan lagi..hehehehe

Paling sesuai untuk orang gastrik. Ada budak office aku ni mmg gastrik, tp badan dia berisi jugak, nak diet tak leh sangat sebab dia mesti makan berat pagi, dan makan tengahari, saje je aku kasi dia satu paket untuk try pagi tu, dan suruh dia campur nestum sikit, then dia cakap, dia boleh tahan sampai pukul 11, masa pukul 11 dia rasa pedih nak gastrik, tapi dia makan biskut jer, tunggu sampai lunch baru amik nasik. So dia pun dah beli sekotak, dia kata dia boleh diet walaupun ada gastrik. Alhamduilllah, dapat bantu sorang kawan...

Anda mau order?? jangan malu-malu sila emailkan kepada saya, email ada kat tepi....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino