Thursday, October 20, 2005

Najmi ngan artis gitu...


Ahad nan silam
Sepertimana sedia maklum, ada program Marhaban di Astro. Artis kesayangan aku Cik Awi pun ada..he..he..my darling sedia maklum, tahap gedik bini dia kalau tengok Mawi. So kebetulan, program ini melibatkan kumpulan FIRDAUS yang memang kami kenali dah bertahun, jadinya kebetulan, show kat Putrajaya, so budak-budak ni turut melepak-lepak kat rumah kami sejak Sabtu lagi. So Ahad tu, kami pun gerak ke Alamanda nak nengok Firdaus punya show dan tentunya Cik Awi. Kami pergi dengan Mat Jan, Purbe, dan Salina.

Sampai je Rudi pun dah ada, kami terus ke back stage, jumpa ngan bebudak Firdaus, tetapi depa artis duduk dalam bilik terkurung, pintu bilik tu tutup, peh tu siap ada pagar, kami duduk luar pagar, depa duduk dalam pagar, tapi memang nampak Mawi dengan jelas dan nyata, lebih kurang beberapa meter jer. Kami pass topi Najmi dan Hiro (baby Rudy)melalui Idzwan dan Ezzss untuk Mawi sain, kirim kamera Salina untuk diambik gambar, dan kirim Najmi untuk berjumpa dan bergambar dengan Mawi. Anakku kelu lidah tidak terkata dapat jumpa Mawi real. Fuyoooo blur sekejap dia.

tengok gambar ni

Image hosted by Photobucket.com
Najmi tergamam dapat jumpa Cik Awi depan mata. Jadi blurrr je..

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com
Baca Buku JIWA KACAU
Itu Buku Rudi, kami kasi untuk suruh Mawi sain untuk promosi Buku, tup-tup si Idzwan kata Mawi amik terus. Sian Rudi...tak perlah, sekurang-kurang boleh Mawi kenal Geng Jurnal.

Kemudian aku jumpa dengan seorang AJK MawiFC WAIEM untuk ambik kad raya special dari Mawi, he..he..bukan Mawi kasi, tapi aku beli ada gambo Mawi, cun beb...teruja aku seketika, dan Mat Jan takjub melihat aku yang fanatik, masa ni darling kata "hang baru tengok hari ni, aku ni tiap-tiap hari.." muahahhhhahaha

Lepas amik kad tu, aku siap pi beli marker, konon nak suruh Mawi sain, konon kad raya tu dari Mawilah kononnya..tapi pas abih show tu depa ada sidang akhbar, lama pulak, so malaslah nak tunggu dan kami pun blah gitu jer la..

Hensem wooo Mawi, apa yg aku nampak sepanjang show tu, mak-mak budak ni yang excited habih, aku nengok ada kakak-kakak yang bawak anak-anak ni, bukan main over dari anak-anak depa, termasuk aku kot..ahaks...

Dia memang world...Agong pun jemput dia bukak posa bersama, ingat senang Agong nak jemput artis.

oklah last, ni gambo Najmi dan Jimmy yezzzzaaa..

Image hosted by Photobucket.com
terkedu jugak, (siap pakai baju Mawi World anak aku..)

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino