Thursday, October 13, 2011

CINTA ELYSA


Tiba-tiba boring juga ada blog..
dah ada blog kena update... walau maleh update, bosan yang dicari sendiri...
tak update tak syiok lak.. hiks.. update sikit-sikit, masyuk gak income shikit-shikit...
hahahaha poyo je sapinat kan???


Layan tak citer ni??? i likeee???  CINTA ELSYA.. Layan sebab ada Johan Asari tu. sukeeee...ok anak pak ajis.. anak pak mad... beto... eh beto ni anak sapa ek?? gasaklah.. Makcik suka hero muda sekarang, umur 25 tahun.. gila ganas Botak ni... tp ganas, tapi caring, amek berat.. taiko maaa...



tak sabor nunggu episod seterusnya. Best lagi layan citer ni dari layan Jiwa dan Lara tu, walau ada anak pak ajis, tapi anak pak ajis jahat dalam citer ni. Wahhh sekarang semua hero acik laris... Beto-WASIAT, Anak pak mad-Suria di Cordoba, anak pak ajis-jiwa dan lara... Johan-Cinta Elsya. dah jadi kaki drama makcik sapinat.. tapi tak tengok kat tv pun, kena tengok online sajork... pakcik gebus mana layan drama-drama ni.. sian acik kan, orang tengok ini malam, acik esok paginya baru nak tengok, atau 2-3 hari lepas tu baru nak tengok.. taperlah janji leh layan orait juga..

tapikan... macam sesuatu jek johan ngan pasah ni...








Gambar ehsan - forum cari, tima kasih geng porum yang sangat gigih...

tak tau nak like ke tak like... dulu tak suka pasah... tetapi sejak akhir ni demmm ittt, gua kena admit dia berlakon bagus la.. dan chantek.... cisssss dia merncuri hatiku kah??? ermmm orait la.. gua slowly leh terima dia seadanya, lupekan kisah silam dia.. satu je artis yang saya cuba suka... tapi tak dapat la... iaitu anak pak Tahir.. entah bila wa nak suka itu olang...

7 Komen:

Anonymous said...

Johan Arif? Bukan Johan Asaari ke?

Pnut on 12:13 PM said...

eh saya tulis johan arif ke?

Pnut on 12:16 PM said...

rasanya betoi tulis johan asaari... hehehe mmg dah hapal nama dia..

peej on 4:16 AM said...

johan asaari ni anak dato kan. tu yang pasha taste kot. heheh.

Angah on 10:52 AM said...

ahkah tulis johan arif la kat gambau tu kak hahaha..

suka tengok dia belakon kak..innnn jek haha..

Pnut on 11:24 AM said...

tu gambar gua cilok, tah sapa budus tu..eheheh

Unknown on 2:45 PM said...

Saya pon boleh plak terjatuh chenta dgn Cinta Elysa tu...suka plak Johan tu berlakon ganas2 romantik tu..dan tu jer citer cinta yg leh saya tgok. Yg lain2 buat nafas saya sesak...huhuuh

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino