Wednesday, June 01, 2011

11 tahun yang berlalu


11 tahun sudah berlalu, sudah 11 tahun la pakcik dalam gambar ni jadi housemate dan roomate saya.
Jangan kata sudah mengenali semua peel dan sikap dia. Belum abeh kenal lagi.. masih tetap juga belajar mengenali, tak abeh-abeh belajar mendalami peel pakcik ni, tapi one thing for sure, bau kentut dia mmg kenal sangat dah. huhu, pakcik ni kalau mengepot, dia asyiklah salah sistem urat kentut dia. banyak la urat kentut salah.

Saya kenal pakcik ni masa tahun 1998, masa tu saya dah nak masuk final year. Saya ajar kawan saya guna MIRC, masa tu ai couple dengan pakwe yang belajar kat jepun. So nak berdeting dengan pakwe la yang belajar kat jepun. Tapi pakwe belum online, so ajar la kawan saya chat dengan pakcik 'bengkang' maka bermula detik kegedikan kami.

Hahaha selepas itu macam biasa la.. couple mengapel... maleh la citer kan.. anti klimaks sikit. eheheh

Jadi sempena anniversary ke 11, saya doakan untuk diri sendiri, moga kami akan terus bahagia, gaduh lite-lite.. usia makin bertambah, so tak yah kita gaduh-gaduh sokmo.. ehehehe biasalah dua-dua ego.. ada je tak kena kekadang tu. Moga kita terus jadi emak dan bapak yang baik untuk anak-anak kita. Sekian terima kasih.

Tragedi di hari Anniversary.. saya kemalangan kecil.. Syukurlah tak der serius, saya demam, blank dan blur... baru balik dari hospital, kebetulan hari ni memang ada appointment dengan doktor, selesai semua urusan, dah amek ubat darah tinggi bagai dan segala neka ubatan lain. saya drive balik, masa drive ni badan rasa lain macam, mata cam kelam, kepala pening... saya bertahan. dah dekat nak sampai rumah, dekat picc, tetiba saya cam blank, tak tau apa berlaku, tak sedar, sedar-sedar ada gegaran dan kereta belakang hon kuat.. saya rasa saya pitam tengah drive kot.. Alhamdulillah Allah selamaatkan saya, cuma kereta je kemek dan bengkok rim tayar, saya selamat... masih menggigil lagi ni.. phobia rasanya... nanti citer lagi..

6 Komen:

Angah on 2:52 PM said...

SELAMAT ULANTAHUN PERKAHWINAN..Semoga kekal berbahagia ke akhir usia

Razlina Bt. Abdul on 3:54 PM said...

apa jadik dengan hang pnut ? ngandung ker ?...take care !!! elehhhh taknak cerita tragedy bercenta.....huhhh meh sini aku cerita

ieda on 4:28 PM said...

hepi anniversary....moga bahagia ke akhir hayat.
dah habis ke belum ketaq tu...lain kali berenti la sat dulu kalau rasa pelik masa drive...bahaya tu.

Unknown on 10:35 PM said...

semuga kekal bahagia selamanya. aiseyman cerita tak habislah pulak.

alhamdulliah kamu tak apa-apa..hati-hati yer lain kali..kalau tak leh bwk keta call ci a abang.

Anonymous said...

Happy Anniberseri-seri...InsyaAllah after 11 years there will be more and more of that 11 years to come...Alhamdulillah dah lepas tahap 5 tahun pertama dan tahap 10 tahun yang dikatakan mencabar...

cm

:|: TinTa Kibod :|: on 2:28 PM said...

selamat ulangtahun ke 11 di tahun 2011..-112011-..cantik nombo kak :)

...next time berehat dulu ye kak...klu darah tinggi cenggitu la leh pitam anytime..

*entri baru Gambar Ekslusif : Buang Bayi macam Buang SAMPAH!...

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino