Wednesday, December 29, 2010

Kejutan yang sememangnya terkejut...


Jangan kacau...
sebab jiwa saya tengah kacau...

Kejutan?? kadang-kadang ada kejutan yang menggembirakan, dan kekadang ada kejutan yang rasa macam kalau luku kepala orang tu tak salah, mau saya luku kepala orang yang jahat itu biar berlekuk-lekuk, leh buat lubang congkak atas kepala dia. Atau lagi nak nampak ganas, kalau membunuh tu sah di sisi agama dan undang-undang, leh saya upah cekedies pada orang jahat lain, bunuh orang jahat itu. Opsss tetaplah bukan saya membunuh, saya nak bunuh lipas pun kasihan 4-5 juta kali.

Kejutan buat saya hari ini amat mengejutkan, kejutan yang amat tidak dijangkakan, membuatkan nafsu makan saya mati.. nafsu nak gelak ketawa pun mampos. Tapi sekarang agak reda.. Ya ALlah mudah-mudahan kau dengari doaku dan halanglah perkara itu dari berlaku.

Tunggu setel baru khabarkan, pada yang dah tau, diam-diam udah le.. buat-buat tak tau.. yang dah tau, tu saya cerita sebab saya percaya kamu-kamu.. kalau terbocor kamulah orangnya, jangan khianati kepercayaan saya. Wahhh gerun sikit..ehehe

Ya Allah, permudahkan segala urusan ku ini..

Udahlah, nafsu nak update blog berjela-jela pun dah kena kambus.

9 Komen:

aZRa said...

sabar kak pnut sabar..maner tau Allah nk hadiahkan pelangi buat akak..take care :)

nuni on 12:10 PM said...

awat kak? sabar yer

Anonymous said...

wah! bunyi dah serius..tak jadilah nak kacau..hiks!

Siti Noor Aminah on 2:45 PM said...

kejutan apa pulak ni?

ieda on 3:00 PM said...

takpa pnut...saja depa buat bg terkejut ja tu...usaha pelan2.insyaAllah berjaya.

Kak Rose on 5:56 PM said...

kenapa ya? bawak banyak bersabar pasti hilang jiwa yg kaco tu!

Hajjah Noraini @Nanie on 6:28 PM said...

Moga Allah Permudahkan urusan.
Setiap masaalah ada jalan keluar..kalau terhurai pun ada hikmah yang tersembunyi. Banyak2 lah berdoa pd Allah utk ketenangan.
Auntie juga mendoakan agar perkara yang buruk tu tidak berlaku.

rohayaroy on 7:07 PM said...

sabar ye pnut..
Setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya...Allah menguji manusia dgn ujian2 yg Dia tahu manusia mmpu utk menghadapinya.... InsyaAllah..
moga di permudahkan segalanye..

zareda said...

jangan layan jiwa kacau tu.. cuba cari kabel yang boleh membantu. Bila lagi nak mintak bantuan kabel kabel kan.. hehhe semoga dipermudahkan dan diberi jalan keualr sebaik baiknya. Chill pinutss

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino