Tuesday, July 13, 2010

Contest Lovely Gift


Tuan-tuan dan puan-puan sekalian.. Saya nak masuk contest oleh LOVELY GIFT punya lama entry ni terperap kat draft, hari ni baru teringat nak masuk contest.. pelupa betul la.. mujur belum tarikh tutup. Sikap pelupa:-sile salahkan kepala ikan ye, sebab saya suka ratah kepala ikan

Saya adalah teringin sangat nak memakai tudung lawa agar saya boleh terus perasan lawa sampai nak pitam. Maklumlah semulajadi tak lawa, jadi adalah menjadi harapan saya agar tetiba dengan memakai tudung mahal, lawa dan berkualiti terus saya pun jadi lawa. Lawa ni subjektif, walaupun muka saya bulat penuh macam bulan di langit gelap, tetapi kalau kena gayanya saya pakai tudung, tetiba saya boleh feeling saya lawa. Huii bestnya jadi pompuan lawa.

Erkk cube teka berapa perkataan lawa di atas?? hahaha tetiba macam saya pulak buat contest suruh teka-teka, pahadal, motif intro meraban pasai lawa tu sebenarnya tidak lain tidak bukan...

Tadaaaa... Saya dengan penuh riaknya nak bagitau, saya adalah bakal pemenang tudung lawa dari LOVELY GIFT Ehh jangan salah anggap, bukan saya confirm menang..hahahaha saje je.. korang pernah tak tengok final Akademi Fantasia?? kan pengacara sebut, bakal juara kita seterusnya ialah..bla..bla.. ye la.. semua yang masuk bertanding, dikirakan sebagai bakal pemenang la kan.. Tapi saya nak bomohkan depa supaya saya menang juga, teringin nak jadi model tudung kepala versi gemuk.. ape?? ingat pompuan kurus-kurus je leh pakai tudung lelawa?? pompuan gemuk pun leh jadi lawa tau pakai tudung cantik camni?? saya boleh masuk malaysian book of record, jadi model tudung bersize XXXL tau... mane ada dalam malaysia, pompuan gemuk jadi model tudung??? kalau saya jadi, korang leh rekues kat malaysian book of record untuk senaraikan saya, OK?

Cube bayangkan kalo-kalo seraut wajah ayu saya memakai tudung sebegini ayu?? Cube bayangkan, tetiba pakai tudung lawa tetiba muka secara ilusi jadi bujur sireh.. tak ke lawa?? terliur mak tengok nak..
Ni cube bayangkan kot-kot dapat menang seketui hat lagu ni... mengancam kan?? comel kan aiiiii??

hat ni lgi..huiii cun ooo meleleh ayaq lioqqqqq

Ok..ok.sudahlah merapu merepek.. ni syarat nak masuk contest ni simple je, tapi acik over kan?? hiks

1.) mesti mempunyai blog.
kompem la ada kan?? ni korang tengah baca ni blog le nama dia kan???

2.) anda diwajibkan menjadi follower lovelygift sepanjang tempoh giveaway berlansung.
sebelum masuk contest ni dah jadi follower... over kan??

3.)buat 1 entry bertajuk 'Lovelygift Giveaway Contest' dan sila tinggalkan link di bahagian komen atau shout box.
Ye la..ni tengah buat le ni..takkan tengah tampi beras pulak...

4.) copy paste banner lovelygift & letak pada side bar blog anda
ni lapan belas tahun sudah lagi dah bubuh.. tipu, jangan percaya, tidak benar sama sekali

OK, siap..

Misi seterusnya nak cari bomoh memana leh mandrem kasi menang la.. bosan betul jadi pompuan gemuk, contest menang baju-baju kompem tak leh masuk, ater, size pun nan ado..gigih ko nak masuk, ni je la contest paling layak untukku, kalau tak muat tudung tu, leh pegi anto repiar, tang lubang masuk muka tu..ehehehe, Tijah, ko selalu mandrem orang kat mana? sile rekemen...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino