Friday, May 21, 2010

Tak der mood


Kalau anda rasa gembira tepuk tangan...
kalau anda rasa gembira hentak kaki..
kalau anda rasa nak marah, meh hentak ngan lesung batu leh?

baru lepas nak marah orang pastu rasa nak marah orang lain pulak
dah abeh rasa nak marah orang lain, nak marah orang lain lagi.

Berapa ramai orang nak marah ni??

ermm tak baik memarah orang.. emak saya kata "Biaq orang nak buat apa kat kita, kita jangan buat tak baik kat orang, Allah Maha Adil, DIA tau mana betoi mana salah,"

tengkiu mak, saya pegang kata-kata tu.

jadi saya adalah seorang yang happy... don't try at me ok, ai tak suka meroyan gado-gado.. I am cool.. tak best la gado-gado dan sentap-sentap, macam bebudak je.. sebagai acik rock, gua tak amek port la beb.

Okeh tata.. saya suka jadi diri saya, saya tak suka jadi orang lain.

babaiiii

4 Komen:

Zareda Norman on 12:44 PM said...

eh apsal marah marah, dari marah marah baik kita pi makan makan.. ada jugak pekdahnya..

kuzee of segamatz said...

jangan marah... nanti kena jual...

ieda on 3:27 PM said...

sapa yang marah2 tue??

Jiey^Mien on 12:03 PM said...

Akak adalah acik rock tersempoi!!

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino