Saturday, February 06, 2010

Alesya yang Manja


Alesya

Budak kecik ni sekarang ada 'baby' saya belikan kat Pasar Malam Jalan TAR itu hari. Minggu lepas kami ada urusan 'bisnes' dia ibu kota, alang-alang dah duk tgh KL, saya ajak hubby meronda pasar malam Jalan TAR, tak ingatlah bila last kami pegi sana. Lama sangat dah, bertahun-tahun rasanya, Kak Rock laksa yang sedap masih ada, makin vouge akak tu Aquil, Mah oi.. geng sesama suka laksa kak Rock dulu.

Kat situ, ada orang jual baby dool kecik ni, lima henget jek, so saya belikan, dan Alesya suka, buat 'kawan' dia. Nak tido cari baby dia..eheheh, ni aksi dia semalam, semasa nak tidokan dia.. nak tidokan pun susah, asyik nak gelak..main-main je..ehehe




Hari ni saya ke Shah Alam, Fara Fauzana buat makan-makan untuk fans, so saya akan hantarkan cupcakes untuk makan-makan tu, dan sekaligus join acara itu. Bila berurusan dengan Fafau ni, senang sungguh, tanya nak camner, ikut akak le.. semua ikut saya..ehehe.. cuma katanya kaler tema hitam, kuning dan silver. Ermm nanti kita tunjuk gambo cupcakes itu.. Kelakar lak, first time masa dia call saya, katanya Fara, saya cam blur.. pastu kata dia, Fara..Fafau ni kak.. saya terkejut, pastu dia kata, rileks kak..rileks... ni bukan panggilan hangit..ahaks.. Insya-Allah kalau ada rezeki lagi, nanti kita berurusan lagik...



Okeh selama hujung minggu

5 Komen:

Jiey^Mien on 1:03 PM said...

wahhhh..
gempak pinut cuppies!
congrats kak..

Puteri Satu on 7:03 PM said...

waaah... fafau pun jadi customer pinat.. saya pun nak try jugakla cupcakes pinat nanti tunggu Mei besday Aqilah... insyaallah saya teringin nak tempah...

Hayati on 12:59 AM said...

Amboi pnut. Fafau pun order nih.

mama4A's on 9:01 AM said...

GLAMER TU KAK NAS...fafau hangit tu...jeles..

Orked on 2:57 PM said...

comelnya baby dia... orked takde doll, tapi orked ada teddy bear...

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino