Thursday, August 13, 2009

ENtry buang masa


Hari ni tak update ek...
ehh tak update katanya...
tapi yang saya dok menaip ni apenya???

tak la..tader update panjang macam hikayat merong mahawangsa katanya..
ni update lite-lite jek..

Mood tak berapa ok... semalam cik abe marah saya, benci tau... benda kecik pun dia marah-marah ai... ape lagi ai pun geram la..macam nak geget tangan dia kunyah-kunyah pastu telan... Elleh tadi dia sms cakap minta maaf sebab mulut dia celupar..elllleehh sms tu pun saya sms dia dulu, bagitau petang karang saya ke Bangi beli barang kek, pastu dia jawab OK, saya tulis lagi? "Ok je?? bencinya!!!gerammmmm!!!!" pastu baru dia balas, "alaa udah le..minta maaf mulut celupar semalam" nyampah tau...

Ermm malam ni malam Jumaat kan.... kan...kan....

huk alooo malam Jemaat baca Yassin sama-sama... jadi dah merajuk baca yassin asing-asing le...kan..kan... sile percaya

Esoklah update panjang kesahnya acik pegi gedik-gedik kat Pavilion dengan ramai blogger lain, atas jemputan Nuffnang untuk Ogawa event tu, nanti ek, kemunculan pic gediks-gediks kami akan datang, tatau le sapa yang dah update, tapi jengah a few blog sumer pakat tak update lagik.

Jadi sekian dulu, terima kasih... Bersama kita jayakan konsep Satu Malaysia. Jumpa lagi di lain siaran... Kembali kepada Sri Pentas...

Ni entry separa hikayat, separa hikayat pun berjela gak..ape nak buat...blogger gile menaip haku le tu..
Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino