Friday, July 31, 2009

BF vs FM lagik??


AWAS ENTRY LUCAH BEB!!!

Rentetan entry BF vs FM tu kan...
saya terima komen dari beberapa suami-suami atau bapak-bapak ni..

Melalui YM
Satu
ENCIK X : saya nak komen pasal BF dan FM kat sini je la.... takut kontroversi...maka dengan dabel meaningnyaaa...saya nak buat pengumuman...SAYA SANGAT LAH SUKANYA 'SUSU IBU' ..opsssss
senangingat: uhuhhu...
senangingat: kena copy paste letak kat blog ni

Dua
ENCIK Y:Oi Penat... entry susu menyusu tu membuatkan tiba-tiba aku teringat pada emaknya ****** uhuhu sedapnyaaaa....nyum..nyum...
senangingat : lucah nak mampos, kalau depan aku, aku sepak hang...
(mamat ni memang suka panggil saya 'PENAt'

Tiga
ENCIK Z : Pnut, aku nak tulis komen kat blog ko tapi aku segan,
senangingat : mengadalah ko, segan pulak
ENCIK Z: aku komen kat sini la,
senangingat : ye silakan aku tak kenakan bayaran kalau komen selain dari di blog
ENCIK Z :anak first aku tak berapa galakkan *** menyusu sangat, maklumlah mood pengantin baru,
senangingat : blah la ko
Encik Z : jadi aku rasa biarlah aku je menyusu dulu, tapi dia menyusu gak, aku pun pasrah je la kena mengalah ngan anak.
senangingat : hang memang _)(*&*^%$^#*^&
Encik Z: tapi yang kedua dan ketiga tu aku dah celik sikit, biarlah anak menyusu selama depa mau, aku pepandai le adjust
senangingat : cehhhh kejilah... benci aku...
senangingat: aku copy paste letak kat blog padan muka ko biar *** baca
ENCIK Z : oiii jangan la... mangkuk le ko kalau buat camtu..
senangingat: lalalalalallalala...naseb le...

dan ni dari komen haloscan acik pun tatau saper,
Pinatttttttt aku bukan tanak anak aku menyusu lama-lama dengan emak dia, tapi aku lak tak tahan nak menyusu gak..bila banyak susu, aku pulak tak berapa selera nak menyusu, anak puas bapak tak puas ape hal??? mampoih aku kena hamun dengan emak-emak yang mulia tu nanti
Bapak Baby Homepage 07.30.09 - 8:19 pm

Jadiiii

Lu Pikir le sendiri, tatau le kot komen ni memain atau bebetul...
Tapi mungkin juga ini antara alasan kenapa ada ibu-ibu tak BF anak, mungkin sensitif jadi tiada siapa mengaku..tapi ni bapak-bapak sendiri lak mengaku.. walaupun ampeh..tapi entah, gua tak terfikir, jadi luuu pikir la sendiri...

Weekend ni
Sabtu-ada jemputan kenduri dari Puan Cida dan suami, di jalan genting-klang Perkampungan Penganti, pernah lalu dan teringin nak pegi kenduri kat situ, tapi tak der peluang, macam best nampak tempat tu. so ada kesempatan

Hari tu pegi Melaka, ada beli kebaya nyonya kat Baby Q tu, wahh nak pakaikan dia le Sabtu malam ni.. Mahal ooo kebaya tu, sulaman hand made gitu..terketar tangan pak dia membayar. jadi mahal-mahal takkan nak duk dalam lemari je, harus pakaikan, tak sempat tunggu raya dah mak pnutnya...

Ahad
AD jemputan lagi kat Dewan Risda Jalan Ampang, dua-dua jemputan ni dari regular customer Pnutcakes, and dah jadi adik-adik yang rapat dengan saya..

okeh nak pegi miting, sat lagi kalau rajin acik sambung.. blog acik mane reti update pendek-pendek kannnn
Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino