Thursday, June 04, 2009

Happy Birthday to Me.. @ Cameron Highlands


belum pun abeh korang wish saya happy anniversary, korang sila ucapkan selamat happy birthday untuk saya pulak..

ya hari ni saya sudah berumur 34 tahun... no secreto.. age is just a number.. don't you stop having fun.. yeay bebeh...

kepada yang lebih tua umurnya dari saya dok panggil saya kak pnut tu, hiks bawak-bawak le tukar panggilan ye... hahaha, saya baru umur 34 tahun. eheheh kejap je udah 34 tahun...

sudah 34 tahun, syukurlah kebanyakan impian saya dalam hidup sudah tercapai, walau lagi banyak yang belum tercapai, tetapi yang sudah dicapai ini cukup Alhamdulillah, saya dah ada rumah sendiri, ada keluarga yang sangat saya sayang.. Diberi nikmat menjadi ibu kepada sepasang putera dan puteri..oh sangat bersyukur.. ALhamdulillah..

And sebagai meraikan june penuh celebration, Anniversary, My Birthday, and next week Baby Q punya birthday..(eh kejap je rasanya..Oh nooo i still want her to be my baby...) ok sebagai meraikan june penuh sejarah, kitaorang anak beranak, dengan bibik, dengan Syazwan (mamat encem yang belajar kat BMI GOmbak tu) dan emak tersayang saya, kitaorg berada di Cameron Highlands... yeay..sejukkk besh... lupakan office kejap, esok nak pegi butterfly farm, strawberry farm hari last, iaitu jumaat baru kitaorg pegi.. ada orang tu, frust cari tempat teh yang best konon nak hirup teh tepi ladang..hahah tapi semalam pencarian tak jumpa... malam semalam terus bertanya "encik google" esok akan mencari...

okeh selama tengok gambar..
Sempena cuti sekolah, ada pasar macam pasar malam kat sini, happening juga, barang-barang dijual kat sini murah-murah belako... and a must try of course le strawberry coklat..yummy...
Photobucket

semalam ada amoi jual bunga, hand bouquet of half dozen roses, dengan bunga kecil-kecil lain tu, alahai cuma 5 rggt...ape barang darling nak belikan i bunga 5 rggt..eh pakcik tu bukan boleh kira, kang bebetoi dia beli bunga amoi tu jual, dia bukan tau bab-bab bunga ni..ermm korang tunggu la ek, apa pakcik tu belikan untuk saya nanti..
Photobucket

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino