Thursday, May 28, 2009

wedding rodi and najmi chat


Ermm nampak gayanya saya kena menulis dengan penuh skema, sebab Najmi baca blog ni dan complaint, apa mama tulis ni, banyak salah.. :-)

Ok mari kita cuba ye..
Di hari Minggu nan silam keluarga mak pnut pegi kenduri kahwinn RODIAH puteri bongsu Cik Yam dan Pak Cik Sabri, Kalau pembaca blog setelah sekian lama saya sure dah kenal Cik Yam dan Pak Cik Sabri ni, diaorang ini la yang menjaga si abang dulu, Najmi. Sampai sekarang masih rapat lagi, macam saudara dah. Masa abah saya sakit kuat, saya call pak cik, dan cakap ngan Pakcik dan menangis, lepas itu CIk Yam pun cakap, saya menangis lagi, dengar saya nangis, Cik Yam pun menangis, dia suruh saya sabar, jaga diri, saya dalam pantang tu. dan masa abah saya meninggal, antara orang pertama saya call ialah Pak Cik Sabri, saya menangis semahunya di telefon, pak cik pujuk saya, pak cik kata, tak pa..pak cik ada ni... Nas pun macam anak pak cik juga... sabaq..sabaq.. jaga diri tu, dok dalam pantang tu.

Pastu petang tu Pak Cik call saya balik, just to make sure saya dah ok ke? rasa tenang.. Ermm tima kasih le Buk, Rodi, Ayie, Nas, Selly dan Zue, kerana 'tak kedekut' kitaorg baik ngan mama dan papa korang. And sekarang, anak-anak kami pun dah kamceng..eheheh Buk dan Selly ialah emak bapak Aina, si comel tembam yang Najmi suka sangat... ahhaha tapi mat romeo tu tetiba kata nak kat Aliya pulak..ishkk ko ni abang... entahla le Selly, mana satu nak amek buat menantu pun tatau..hahahaha

OK kenduri Rodi, temanya pink.. i likeeeee suke beno..

makanan as usual la kenduri umah pak cik, superb!!! pak cik mmg tukang masak yang sangat handal.. yummy, punah diet meks, termakan nasi pulok..

okeh meh tengok pic meh...
pengantin baru sampai..
Photobucket
flower girl tu yg depan comei domei tu Aina, tinggi sikit belakang tu Aliya, comei sangat bebudak ni in pink.

Sanding..
Photobucket
Mr. Ben malu-malu ouls..

nampak kek pink tu??? eheheh itu from Pnut Cuppies.. hehe promote sat
Photobucket

Flower girls, termasuk future flowers girls yang kena dukung ngan Aliya tu..
Photobucket

dua-dua comei, susah najmi nak buat pilihan...hahahah
Photobucket

Ok sekian...
esok kami balik kampung...anak buah hubby kawen
lusa kami pi kenduri sebelah pengantin pompuan
tulat kami belah pengantin lelaki lak kenduri
Erkk lepas tulat apa ek..
Isnin balik kedah sat, ambil mak, pastu selasa kami naik cameron highlands.. yahoooo boleh petik strawberry...jadi sesiapa nak order strawberry choc cake camni sila order ye..
Photobucket

sapo nak sila sms saya terus ye, lps ni jarang online..tp please confirmkan cepat-cepat sebelum saya turun cameron.. sbb saya akan shopping strawberry and bunga bebanyak... ingat saper nak order sila sms ek...013-397 4760
harga bermula dari RM45-65, ikut size and jenis hiasan... (size round 8", 9", 11")


HUh,,letih menulis dengan baik, kena check edit, betulkan mana dah tertulis salah, mana terguan short form, letak ayat penuh..
tengok najmi chat ngan kak tasha dia, skema je kan..eheheh tunggu la sikit hari...dah terer, short form depa guna, emak dia pun tak reti, macam baca sms si Mak Su, adoi letih mikir apa benda dia tulis, kalau cik abang langsung la tak reti baca sms budak2 ni.. eheheh
Photobucket
skema ek, budak darjah dua chat dengan bakal cikgu ni..eheheh

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino