Friday, January 23, 2009

Tag and kebun bibik


Ramai orang suka tag-tag..
saya pun selalau kena tag-tag..tapi entah saya jenis pemalas, ehehe sebab blog saya ni suka hati je saya nak update ke tak..pastu ikut dan je la saya nak cerita apa..caca marba suka ati saye.. Maaf kepada orang yang selalu tag saya, tapi saya tak pun buat tag tu.. eeheheh terukkan saya..

Saya baca blog RODI tadi, rupanya dia tag saya, dan oleh kerana saya tak ada idea nak update blog, saya pun buat tag..aci la ek..


Do you think you are hot??
Hot apa tu.Hot FM?? eehhe kalau hot angin kus-kus tu selalu gak, kalau hot bab lain tu hot jugak kot la kan.. hubby ku saja tau...hiks..

Upload your favourite picture
erkkk tag ni kata faovourite picture je kan..tak kata pic apa... so ni la pic fav. saya..




Why do you like the picture??
saya sukakan senyuman Alesya yang pada mata saya seorang emak yang perasan, saya rasa dia sangat comel dalam aksi begitu.. dan senyuman tu selalu saya rindu..

When was the last time you ate pizza??
bila ek..beberapa bulan lps, home made pizza lagik

The last song you listen to..
Aku bukan untukmu-Rossa (dgr tadi dlm keter)

What name do you prefers besides your?
Dolu-dolu masa kekecik suka berangan, so berangan nak nama Hernie Zuriana... hahahaha mas dolu la..sekarang dah tua.i like my name tau..

People to tag :
tader sapo saya nak, sbb sy tatau sapa saya nak tag... siapa yg baca ni sila tag, tak der blog boleh tag kat komen blog saya ni..ehehe

Okeh meh kita tengok pic kebun bibik pulaks...


Macam-macam adaa, bendi ada tak kurang 10 pokok ouls..

jenuh kami makan nanti

Tomato pun ada dekat 10 pokok, sawi?? errrmmm berbatas-batas..




Sawi lagik... and kawan sawi tepi pagar..

Sawi yang berjiran dengan Salad

Yeay!!! berbudi pada tanah, dapat makan sayur fresh from the garden..nak rancangan kat afc-from the garden to the kitchen...

Nantikan episod akan datang... taman bibik pulak... Memandangkan ruang depan rumah sebelah parking keter masih kosong, tak menarik, bibik telah mencadangkan agar pokok-pokok bunga dibeli dan ditanam... Maka saya telah mengabehkan sejumlah wang di nurseri pokok membeli anak-anak pokok untuk bibik tanam, dan membuat mini garden.. tunggu episod akan datang...

And selamat bercuti buat semua.. jumpa lagik nanti..u ols pegi mana?? we ols pegi Fraser Hill gitu..jalan-jalan makang angin.. suspen gak, first time nak pegi.. katanya jalan bengkang bengkok..oh eksian Mr. Grey kena panjat bukit nanti..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino