Tuesday, August 07, 2007

Happy Birthday Darling


Hari ni Birthday my darling...

tak dapat nak update awal-awal kebusyan sesangat, pulun siapkan kerja...
Thanks my darling hunny...
Really love you...

Walaupun adakalanya kita bergaduh-gaduh...tapi biasalah, mana ada rumahtangga aman damai tader ribut-ribut kan??? tapi ada masanya dia boleh jadi kawan yang paling best. Walaupun dah lebih 7 tahun kawen, ada kalanya kami boleh berborak sampai jam 2-3 pagi, bercerita segala cerita.

Cik abang saya ni memang jenis mudah berangin, tapi mudah sejuk. Walau dia garang, tapi kita tetap boleh jer bermanja. Macam skrg mungkin orang dengar pelik, bila dia makan dan time aku malas makan, aku akan duduk sebelah dia, dan dia akan menyuap aku makan, bergilir-gilir dengan Najmi. Hahahahah macam romantik gitu. Tapi aku memang la suka mengada-ngada macam tu. and kalau makan siput sedut, aku amatlah tak pandai menyedut siput dia, dan dia akan sedut, kumpul siput tu, utk aku dan Najmi. Hahahah i am his baby 'big' baby girl.

and this is a birthday card untuk babah, from Mama dan Najmi
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Najmi menulis kad untuk babah...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

heheheh so cute...aku nak simpan kad ni sampai dia besar, nak tunjuk balik, mesti kelakar masa tu, dia tengah kemaruk dengan optimus prime, mulanya dia nak tulis dia la optimus prime, tapi dia tukar, dia jadi Bumble Bee, babah jadi Optimus Prime, sebab ni besday babah...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Untuk babah, semoga rajin kerja, dan semangat. Jangan dok bagi hadiah kat orang dah..buat harta wakaf ye babah...this is from both of us...tie yang dulu tu masa bercinta, mama student,beli kat petaling street jek..hahahah apa hadiahnya?? hehehe musti korang tau punya...ahaks..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Cerita Najmi
Semalam balik dari Day Care, dia nak singgah Petronas, dia nak beli jajan, dia beli keropok Super Ring, aku tak suka sebenarnya, tapi dia nak jugak, puas pujuk tukar benda lain, dia nak jugak, pehtu nak sampai dua, aku malas marah-marah, aku kasi dia beli dua, tp dengan syarat boleh bukak satu je..satu lagi simpan kat rumah lagi 2-3 hari baru boleh bukak, aku bebel..

Aku cakap Najmi ni tak sayang mama ke? tak dengar cakap mama, pok..pek..pok pek.. dia diam. dan terus diam... mesti rasa bersalah...aku biarkan dia diam.. pehtu dia cakap..

"mama, kita sayang mama kita tanak notti, tapi itulah kita ni boy, boy mesti la notti sikit, kalau tak notti macam girl pulak, tapi girl pun notti jugak, macam Sabrina, dia notti, oklah nanti tanak notti, mama sayang kita ek..," hahahah cute je..cair hatiku...tapi aku maintain la..aku cakap... "jangan la notti, kenapa ikut boy yang notti, tak payahlah," heheh pegu member dia...macam rasa bersalah...hehehehe

Cerita rumah...
Rumah ni harapnya siaplah hujung bulan ni, so far kontraktor takder problem. Nampak ok je...harap semuanya ok...Penign tengok rumah dipecah sana-sani..camnolah nak mengemas nanti..fening....

Tak sabar nak balik kampung hujung bulan ni..lama tak balik..rindu gilos...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino