Wednesday, April 18, 2007


Di hari Sabtu yang silam, kami beberapa blogger berkumpul dan berBBQ, sayang semua orang kerana menjayakan acara gilang gemilang ini ahaks, takder plan sangat, tiba-tiba aku dan Daun terasa nak BBQ, maka Daun jadi utusan ajak mengajak.


Next time kami akan war-warkan acara ini dan harap dapat ramai lagi join. Kami memanggang 4 ekor siakap, sekilo ikan pari, dan empat ekor ayam. dia tiga keping lamb. best..
Spyz sempat melayan blues, main gitar dengan nyanyian iringan Najmi dan Arif. Dipersembahkan...tadaaaa

Berdua Lebih Baik..




Di kesempatan ini jugak, (macam ucapan raya daaaa...) aku nak ucapkan terima kasih atas doa kawan-kawan atas kehamilan aku hari tu, atas doa agar kandungan selamat, doa kalian agar aku tabah selepas kehilangan itu. Inilah episod paling sedih dalam kehidupan rumah tangga aku selama hampir 7 tahun ni.

Benar kata MAK ANDEH masa aku chat ngan dia masa aku tengah sedey-sedey hari tu..kata dia.. :-

Senang Ingat : masa first day lps d & c tu je rasa pedih2 pas tu ok...
Senang Ingat : yup banyak lapangkan fikiran..
Senang Ingat : hubby pun ok, banyak dok tenangkan kita...
MA : alhamdulillah - u have a very good husband. itu lah hikmah nya
MA: tuhan amik yg lain, dia bagi yg lain (lebih baik
)

Yes aku sedar, walaupun aku selalu dok komplen kat darling, ada je peel dia yang buat aku geram, aku tak puas hati, tapi I love him so much, and betul the hikmah is, dia try to make us happy. Thanks babah. And my coming birthday punya hadiah pun sudah di book..ahaks... Thanks...thanks...sebab kebetulan birthday aku tahun ni jatuh pada time cuti sekolah maka segala hotel kena booking awal, melepas karang... so tader le surprise, sbb tukang book itu adalah aku. Hehehe....

Thanks to semua my blog reader.... u all my true friends. sentiasa bersama di sini... terharu maks ouls...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino