Wednesday, November 29, 2006

Najmi send card dan video nyanyi


Tengok gambar dulu ye..

Satu malam, ni Najmi main game kat disney website, tiba-tiba dia klik pada e-card ni, so dia tanya e-card tu ape? aku cakap le e-card ni kita boleh bagi kat saper-saper yang kita suka, dekat email dia. Dia tanya lagi email tu apa? Aku jawab email tu, macam surat, kita boleh tulis apa kita nak pada orang yang kita suka, macam kita tulis surat, tapi kita taip kat pc, nanti orang tu boleh baca kat pc, nanti orang tu tau kita ingat dia.

dia pun oooooo..."nak...kita nak hantar kat akilah dengan ammar," (Akilah dan Ammar ada sepupunya kat Bkt Antarabangsa)

Aku cakap aku tak tau email ibu atau ayah Akilah, tak boleh hantar. Kemudian dia jerit, "Ok, kita nak hantar dekat abang ABANG MAT JAN (huhhh again?? idola dia ke hapa??)

Then aku tanya, Najmi nak tulis apa? dia cakap "kita nak tanya dia bila nak datang rumah kita lagi?" Then aku cakap, kan hari tu dia dah datang...

dia jawab lagi, biarlah, kita rindu kat dia..hahahaha, apakah Mat Jan telah lakukan?? ermmm, so ni gambar dia tengah belajar menghantar e-card

Photobucket - Video and Image Hosting
Najmi : Mama nak tulis apa?
Mama : Bacalah dia tulis apa? kan dia suruh tulis 'your name' Your name tu apa?
Najmi : Nama awak, ooo tulis nama kita kat sini ye...

So he wrote his name
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
sangatlah terkial-kial, aku ajar dia guna dua tangan untuk guna keyboard, aku perlu guide dia, cari huruf n-baris bawah, huruf j-tengah, huruf m-bawah, i-atas, dan ajar dia guna keyboard dua tangan, tangan kanan untuk huruf jkl; seterusnya, dan kiri asdf.. heheeh ala-ala belajar menaip.
ruang email tu, aku la isi, dia mana reti.

Photobucket - Video and Image Hosting
tadaaaa siap dah kad untuk abang mat jan dia... sweet yek...can't wait dia sending me a love-love mother card..hehehehe, jangan ngorat awek depan pc macam babah dia ngorat mama dulu hahahaha..

Cerita dia lagi..

Semalam dia tengok drama Dua Hati tu, tiba-tiba dia cakap,
Najmi : "mama, semalam kat sekolah kita main-main Dua Hati,"
Mama : Hah??? sape jadi Kyra, sape jadi Nadia?
Najmi : Izati Izzah jadi Kyra, Anis jadi Nadia, kita jadi Keros...(haha ade ke nama gitu dlm watak? aku tak follow pun)

hahahah lawak la budak-budak ni..mesti Izati Izzah dan Anis tu kaki layan drama-drama gini, hehehe kat rumah kami mmg jarang tengok drama-drama bersiri gini..

dan ya..semalam dia buat konsert gitu...nak dengar dia nyanyi???

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino