Thursday, June 01, 2006

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ke 6


Darling... Selamat Ulang Tahun Perkahwinan kita yang ke 6. Moga kita panjang umur, kekal bahagia sampai kita mati...gaduh-gaduh tu biasalah mane ada rumah tangga skima je, mat dan minah belia harapan negara pun kalau kawin sure gaduh-gaduh punya...erkk cuma mereka mungkin gaduh-gaduh ala-ala skima dan ada protokolnya kot..

Thanks darling kerana menjadi suami, best friend, kawan blog, kawan geng jurnal, kawan poyo, jadi abang, jadi teman bertekak, sepanjang 8 tahun kite kenal....(ye lah dua tahun loving-loving gitu...) ye la.. aku kalau berkumpul ngan geng-geng GEPO aku (GEdik dan POyo) Daun, Mat Jan, Ajid, Nuar, Salina, Bean, aku selalu ckp aku dulu kuat mengikis...biasalah pompuan tak lawa macam aku kena meterialistik sikit, baru ade kelas, baru kena dengan perumpamaan, dah le rupa buruk, perangai pun buruk, or bak kata Mat Jan, dah le tak lawa ada hati nak jadi materialistik..huhuhu...

Dua tahun aku kenal darling masa aku student, anak orang susah pulak, mak bapak kasi duit cuku-cukup untuk buat modal belajar, dan binding assignment, aku tak der bajet nak ulang alik naik bas pegi kl untuk deting, aku tak der bajet nak mkn kfc selalu, aku tak der cukup duit nak bertelefon, jadi darling dengan baik hati akan bagi aku duit untuk tambang deting, belanja aku makan, kasi duit untuk telefon dia.. Mula-mula aku tak hendak terima, tapi kata darling, dia nak aku call dia, (sbb zaman tu student tak mampu pakai henpon lagi, jadi hanya aku je boleh call dia) dia nak jumpa aku, dia tak nak aku guna duit mak abah kasi untuk kegunaan lain selain untuk belajar. (ermm mengayat beb!!) then aku terima, at least, kalau aku call dia habih beringgit pun bukan dari duit mak abah kasi untuk belajar, tp dia yang kasi. Hehehe berbaloi modal yang dilaburkan...huhuhu sampai kini darling masih menyara aku jugak, walau dah kerja..

Memanglah aku ada gaji, tp aku selalu je pupus duit sebelum gaji berikutnya..heheh jadi dia jugak le bapak gula aku.. So sempena ulang tahun perkahwinan ke 6 ini, aku mempersembahkan gambar-gambar hari bahagia kami... harap maklum, gmbr ni masih guna kodak ye dulu, so aku malas nak scan...aku shot semula guna digicam dengan guna teknik macro..maka kualiti amat gampang, jadi anda jangan berharap kualiti gambar cun tahap langit petala tujuh...

Debaran menanti sidia akad nikah...
Photobucket - Video and Image Hosting

Sekali lafaz..syukur..Alhamdulillah...
Photobucket - Video and Image Hosting

Sidia sudah sampai...pergi menyambut di luar rumah
Photobucket - Video and Image Hosting

Bergambar lepas kenyang
Photobucket - Video and Image Hosting

Majlis di Kuala Kangsar
Photobucket - Video and Image Hosting

gambar xtra...huhuhu masih selim lagi laa mase tu kiranya..
Photobucket - Video and Image Hosting

sekarang kalau nak pakai baju pengantin ni balik, mau koyak rabak...huhuhu
Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting
tak sampai 9 bulan kawin, lahir anak ini..opsss jangan salah faham...anak ini lahir tak cukup bulan..seeee kecik giler..bayangkan itu berat dia dah 1.7kg, masa diriba babah tu, masa lahir berat dia 1.2kg je...lagiii la kecik kan??? dia lahir semasa aku hamilkan dia 30 minggu je or 7 bulan je..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino