Monday, February 06, 2006

Skrip drama Usop Selam


Tak de idea nak menulis...tp nak update gak...maka aku copy paste aku chat ngan nett..cam bengong je kami..nett ampeh la...buat aku gelak sorang-sorang dalam bilik ni..macma org gila...

(ni sedutan je..)

nett00: eleh
nett00: bak sini no tepon opis
senangingat: 03-8887 43**
senangingat: la ni tgh n'gage...
senangingat: tgh call bean
nett00: eleh
nett00: sapa nak tepon sekarang
nett00: kem salam kat beng
senangingat: blah le..
nett00:
senangingat: ok..hubungi daku dikala kesepian...
senangingat: he..he...
senangingat: skrip usop selam
nett00: hahaha
nett00: baiklah zek
nett00: zetty akan hubungi bila zetty rindukan zek
senangingat: zetty..berjanji pada ku...
senangingat: kau akan setia padaku..
nett00: ye zek, aku akan setia padamu
nett00: usahlah kau ragui kesetiaanku ini
senangingat: tapi aku sentiasa sangsi dengan cinta kau!!! (konflik bermula...)
senangingat: aku masih tidak yakin dengan kau zetty
nett00: zek!!!
nett00: apa yang kau cakapkan ini
nett00: apa guna kita berkawin jika tiada kepercayaan dalam diri kau
nett00: percaya la zek
nett00: cintaku hanya untukmu
senangingat: tapi aku tak yakin...kau sentiasa berubah zetty..hati kau tidak tetap pendirian...!!!
senangingat: aku juga tidak yakin aku mampu membahagiakan mu...
senangingat: atau mungkin kita hanya ditakdirkan bercinta tetapi tidak bersama
nett00: kenapa kau cakap begitu zek?
nett00: apa yang berlaku?
nett00: ada kah kau masih ingat pada diana lagi?
senangingat: Zetty...antara aku dan diana tidak apa-apa...
senangingat: aku hanya komposer untuk dia..tidak lebih dari itu!!
nett00: kau jangan bohongi aku zek
nett00: kalau tak, takkan kau buatkan lagu untuk dia?
nett00: siapa sebenarnya yang curang zek?
senangingat: percayalah Zetty... (lagu latar-sekebun cinta yang berbunga....teguh berdiri...dan berduri..)
nett00: sudah la zek
nett00: aku dah muak dengan kau
senangingat: Sampai hati kau Zetty...
senangingat: AKu sudah patut dapat menduga perkara ini akan berlaku...
senangingat: Aku yang bodoh Zetty, mengharapkan cinta engkau...
nett00: zek, kau curang zek
nett00: aku sangka kau sudah putuskan hubungan dengan diana
nett00: tapi kau masih berhubung dengan dia
nett00: aku kesal zek...
senangingat: (ermmm jap...blank...)
senangingat: ok sambung
senangingat: Zetty...aku patut dari dulu tidak mencintai kau..
senangingat: terlalu perit perasaan ini...
senangingat: sukarnya aku untuk bersamamu...
senangingat: kita asyik bergaduh...
senangingat: bergaduh saja...(itu sebab drama ni tak abeh-abeh..)
senangingat: sampai bila ianya akan berakhir..(nak akhir ape..sambung kat tb3 lak..)
senangingat: kenapa kau diam zetty....?
senangingat: kau hidup lagi ke tu?
nett00 has signed out. (2/6/2006 10:25 AM)
nett00: hahahhaha
nett00: rupanya ym aku ni biol la zek
senangingat: muahahah...sudahlah nett..
senangingat: aku nak copy paste yg kat atas tu nak wat entry blog...
nett00:
senangingat: kita suruh org sambung skrip
nett00: hahhah busuk je

ade berani sambung???

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino