Thursday, December 22, 2005


Layan jiwang beb...

Semenjak Najmi kat kampung, aku asyik layan jiwang blues je...
Kalau sesiapa ada id aku kat YM pasti nampak kejap-kejap status aku tukar-tukar..
kejap missing u...kejap need u...kejap itu ini...dan kadang-kadang layan lagu..

aku letak je status nak lagu a shoulder to cry on, kejap je dah ada org antar...
aku nak lagu dying inside to hold u..kejap je dapat.. nak lagu patience gun and roses
kejap je ada org kasi...sayangggg adik-adik aku ni..tima kasih to Amyz, Syida, Adlys

and siapa ada lagu The Man Who Sold The World? Nirvana- unplugged version... heyyy... i am a big fan
of Curt CObain tau...masa dia mati siap sedih-sedih...muahahaha...kaset nirvana unplugged
in New York tu sampai naik lunyai..best giler layan lagu-lagu lama...nostalgia merenyam mengorat
budak jantan sekolah lain mula menerpa...ahaks..

Dulu-dulu aku sekolah pompuan...jadi kami layan blues aaa, layan nirvana..layan gun and roses..
sebab kami jadi macam jantan..ahaks..siap boleh tukar-tukar kaset ngan member sekolah lain.

Siapa ada tu anto-anto le ke email aku yek...aku tgh layan blues..

Budak-budak geju ni, nengok aku layan jiwang kat YM, semua pakat dok antar mesej...
"Kak pe sal kak? jiwang je..," (bile Ym aku missing-missing you, love you...need u)
"akak gaduh ke ngan abang mior" (bile status YM aku-whatever happend i am your's ang u will be mine")
dan banyak lagi spt mesej yang meneka dalam kesamaran...muhahahhaha sayang depa ni kat aku..ahak..

======================================================

Next week aku akan bercuti dan ini kiranya update aku terakhir untuk tahun ni kot. Esok Jumaat,
pagi ada meeting, petang ada meeting..peh tu cuti..sampai tahun depan. Gathering GEJU Insya-Allah pergi.
Tahun lps tak pegi, so this year my darling belanja me to go...love him...kan darling...

Yea..yea...nak ambik dah anak teruna aku next week, bila call sebok ckp tak nak balik, nak duduk
kampung. bila kita kata nak pegi sekolah dia kata tak nak dia nak sekolah kat rumah mak tok. Dia
suruh kita cari anak lain sebab kata dia dah jadi anak mak tok, dan anak Mak Su. kah..kah. lawak

Dia kata, kalau mama cari anak lain tak per, sebab kita dah ada syafiq dan Syafiqah...sabar je la..
Semalam masa call dia, dia sebok cerita, penat ikut Mak Tok pi kenduri, pi pasar malam, lenguh kaki
dah sakit sendi tulang macam TOk Wi...(remember, anak itik tok wi mandi dalam kolam....sakit apa
tok wi sakit sendi tulang..dan kebetulan atok dia Perak mmg sakit tulang dan nama Tok Wi) gelak
aku dengar dia kata sakit sendi tulang.

So semenjak dia tak der, dan semenjak habis bertugas untuk ASE*N SUMM*T hari tu, aku tak masak sangat
just masak cucur, masak sardin, goreng-goreng jer, sebab macam tak der saper nak mkn sangat, aku malas
layan makan malam, body dah macam guni tepung, so darling pun makan ala-ala kadar je la..nasib baik
laki jenis tak kisah...

=======================================================

Ok untuk semua SELAMAT TAHUN BARU..DAN JUMPA DI GATHERING 2006...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino