Tuesday, September 13, 2005

ILANG ???


Sabar ye Tuan-tuan dan puan-puan...
blog ini sudah dijahanamkan oleh saya sendiri...

Baru dua hari belajar front page aku dah jahanamkan blog sendiri...
Mujur ada Superhero
SUPERJAN yang sentiasa berkhidmat. Mujurlah ada superhero nan seorang itu membaik pulih blog ini..

Kalau harap aku??? Ampehla....Mujur korang tak sempat view yek....website bodoh-bodoh yang aku create masa dalam kelas frontpage ni...ampeh aaaa

TERIMA KASIHLAH KEPADA SUPERHERO....MAT JAN....

Jadi kepada anak-anak dara yang masih solo, apa kata ngoratlah Mat Jan..
Baguih budaknya...

Memetik kata-kata macam superhero....

"P-nut sekarang bukan P-nut yang dulu, gue sekarang dah belajar front page"

Walau dah basi, orang dah kejar yang lain, tak per...korang kejarlah dulu, aku kutip-kutip yang tercicir ni dulu....muahahahhahahahah...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino