Thursday, June 09, 2005

Lamanya MC


Image hosted by Photobucket.com
AFUNDI MAWI..he..he...jangan mareeee..

Aku baru masuk office hari ni, setelah mc 2 minggu sakit mata, memang sakit betul...sakit sangat, terutama time solat, bila sujud tu alahai macam nak terkeluar biji mata.

Berbalik pada cerita MAWI-aku kira fan Mawi gak, walau tak ler fanatik, sampai muflis dok afundi dia... he..he..ada gak afundi sekali dua jer...fan Mawi ni bukan takat budak-budak remaja, mak-mak orang yang kat office aku pun peminat Mawi, bapak-bapak orang pun ramai minat Mawi, jadi tak heranlah Mawi ni mendapat undian tinggi, ramai orang dah kerja ni peminat Mawi.

Frust juga dengan persembahan Mawi malam konsert tu, tp entahlah tengok ler minggu ni kalau hansur jugak mungkin kena beralih arah kot....ahaks...dah le menari kayu, teruklah mamat ni...nyanyi pun hancor gak....harap minggu ni dia all out la..

Kepada bukan peminat Mawi, jangan ler mareee ye....this is just a game...minat suka-suka jer, idakler tahap fanatik karat....

Hari Weblog
Aku kira sambutan hari Weblog yang dianjurkan Geng Jurnal pada 11 Jun 2005 yang lalu meriah walau kehadiran tidak begitu meriah sangat. tetapi masih enjoy dan bergembira. Tahniah kepada barisan AJK yang berjaya dan mantap menjayakan program ini. Tahniah ye....

Sebab masih sakit mata, aku tak berapa nak hoya-hoya, darling tidak datang sebab masih sakit mata, aku pergi sendiri, nasib baik diaorg buat kat P'jaya, jadi aku boleh cilok pergi kejap. Lepas habis acara di atas puncak bukit Putra Perdana tu, beberapa teman blogger datang lepak-lepak kat rumah kitaorang, menumpang solat, makan-makan dan layan konsert AF pada malam tu, Ep Sponsor pizza, dan Roti Bo* kenyang kami menjamu selera malam tu. Terima kasih kepada Ep.

Terima kasih juga pada teman-teman yang memeriahkan konsert AF pada malam itu. Rasa macam menonton kat Stadium gak meriahnya...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino