Monday, August 17, 2009

Dapur Malatops!! And cupcakes to grab


Saya ada satu box cupcakes extra, terlebih bake untuk di jual murah sajork...
Photobucket
harga biasa ialah RM1.80/pcs (size S), now selling at RM1.60/pcs, total semua RM28 sahaja... Siapa cepat dia dapat, no delivery ek.. self pickup maaa amek kat RUMAH SAYA BELAKANG PUTRAJAYA confirm nak, terus sms saya 013 397 4760 (sms je, tak yah call, sebab saya demam ni, MC) abeh saya update blog ni saya akan pengsan kejap. Jangan lupa, kalau nak, terus sms, first come first serve ek..sebarang surat menyurat tidak akan dilayan, keputasan hakim adalah muktamad <-- takder kena mengena, saja je kasi nampak hebat Dua tiga malam tak cukup tido, gara-gara menderu order bebudak UKM yang tengah konvo.. Bebudak konvo acik penat yang penat, bebudak MMU pakat order, bebeudak UPM.. penat tau..macam pakat lak semua universiti pakat buat konvo sebelum posa ni. Bebudak UKM ni order beratus-ratus.. Hari Sabtu malam Ahad tu acik tido jam 4 pagi, dengan demamnya menggeletar tangan acik menyiapkan order. Pukul 8 pagi udah bangun.. siapkan order kek beso sebiji ni utk konvo jugak. Photobucket
Aduh capek...

Semasa saya menyiapkan semua cupcakes ni, saya ditemani dua anak teruna kacak. Lukman dan Syazwan dua anak buah saya yang tampan lagi macho. Eh anak buah hubby, tapi saya menumpang kasih je la..ahaks.

Disebabkan kesiankan mak sedara depa tahap kelaparan sudah pukul 2-3 pagi tu.. Lukman baik hati nak goreng kepok lekor. Orang tak pernah masak kan..sekalik ko...ambek, meletop-letap kepok lekor dalam kuali tu.. bukan takat melatop dalam kualik sajork..meletop dan terpelanting keluar kuali beb.. tah hapa tak kena meletopp pung pong pang ponggg tengah pagi buta tu.. (tu diaa segala bunyi keluaq, saja kasi kesan dramatik lebih suspen)

Cakap banyak tak payah la...kasi tengok itu gambar la.. kasi itu gambar cerita..
Photobucket

Dan-dan nampak saya amek kamera Lukman lari... Wenco ni kalau dah pegang kamera, kang masuk blog le tu..tak mau aku...dengan kain pelikat.. abeh awek tengok nanti kata dia. Mueheheheh ape pedulik...tangkap gambo tetap juga...
Photobucket
Lari beb bile gue pegang kamera...


Kamu nampak?? itu bos beso duduk-duduk saja, order je mau apa?? Sangat boss occay..
Photobucket
Ayyoooo tak tau bibik marah, lantai ada banyak kesan minyak.. dapur berminyak.. tak tau..bibik marah...ahahahha Last-last pukul 2 pagi tu jugak, bibik dah terjaga dan terus bangun goreng keropok.

Baby Q
Baby Q dah boleh berdiri dengan jayanya, nak atur langkah je takut-takut.. tak pe dik..lasi lambat jalan, lagi lama adik jadi baby. Mama nak adik always jadi baby...eheheh emak lain tak sabar nunggu anak jalan, saya rileks....nak enjoy dia jadi baby puas-puas...eheheh
Photobucket

H1N1
Takut betul dengan wabak bahana ni... Last week se abang seminggu tak school, sebab demam, batuk and selsema, cikgu dah kabo, kalau deman, batuk selsema tak payah datang sekolah.

Korang-korang pakailah topeng bila keluar, virus ni boleh sisebarkan melalui udara, kita tatau sesiapa yang dah terkena, pemangsa (ewaahh pemangsa..) pemangsa ni pun ada yang degil tahap langit, sebab dah dapat surat akuan doktor suruh duk umah kuarantin, lagi depa amek kesempatan pegi shopping baju raya anak kat JALAN TAR (opss sapa tatau..meks speku je) Kalau kita amek mudah, maka virus ni mudah beno tersebar, kalau pemangsa batuk atau bersin, udara yang dijangkiti tu boleh masuk dalam dalam kita dari jarak 1 meter, tak semestinya bersentuhan. Jadi pakai topeng tau.. kami kat opis pun dah pakai topeng, sebab dah ada yang kena, satu level dah tutup beb. Saya pun risau gak ni, batuk dan selsema gak ni.

ok.ok...nak pi tidoq sat, jangan lupa sms kalo nak..walau acik lena, tp kalo sms masuk acik jaga, call je acik tak layan, sebab acik turn off ringging tone. balas dendam nak tido sampai lebam ni...
Related Posts with Thumbnails
 

~ Sharing is Caring ~ Pnut Online~ Menulis Sejak 21 May 2001 ~ Cerita Apa Saja~ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino